Dejvid Duhovni je prvobitno odbio ulogu u seriji Dosije X jer je obećao prijatelju da će glumiti u njegovom kratkometražnom filmu.
Glumac priznaje da je bio bez dinara kada mu je ponudjena uloga Foksa Moldera u naučno-fantastičnoj seriji - ali on nije želeo da razočara prijatelja.
Kako se priseća Duhovni: "Imao sam još jedan posao - otprilike, snimanje koje je trajalo dva dana - i ja sam obećao režiseru da ću odigrati ulogu. To se kosilo sa Dosijeom X... rekao sam mojim agentima da neću snimati seriju. Objasnio sam im: 'Pojaviće se još mnogo sličnih serija u kojima ću moći da igram.'"
Ipak, šansu da promeni mišljenje mu je pružio Rendi Stoun, direktor kastinga serije - i on preko noći postaje prepoznatljivo ime. 
Duhovni dodaje: "Rendi mi je pojasnio: 'Ovo sam rekao do sada još samo jednom glumcu: Ako prihvatiš ovaj posao, nećes morati nikada više da radiš. To sam rekao Vudiju Harelsonu za Cheers.'"


http://jam.canoe.ca/Television/2010/04/26/13719531-wenn-story.html

Post a Comment

Previous Post Next Post