Dejvid Duhovni se ne razume u tehniku. Niti je kompjuterski mag.

Dish Rag je ulovio zvezdu bivše serije Dosije X i aktuelne Kalifornikacija na premijeri Džonsovih. Kako u filmu Duhovni barata najnovijim spravama, dat mu je najnoviji moram-da-imam iPad, kojeg on ne poseduje.

"Ako bih rekao da volim iPad, da li će mi neko pokloniti jedan?" pita se on. "Istina je da sam glup za ovakve sprave. Baš me i ne interesuju toliko." 
 
Za razliku, deca se odlično snalaze na kompjuteru: "Vest je madjioničarka na njemu.Postanem dosadan kada je ona za kompjuterom. Ako nešto nije u redu sa njim, Tea i ja zovemo nju, desetogodišnjakinju, da popravi stvari.

Koje su novine kada je u pitanju Henk Mudi u Kalifornikaciji?

"Tom Kapinos i ja znamo u kom smeru treba da se kreće lik. Kao da imamo iste vizije. Prošle godine smo usporili seriju, jer je on završio u zatvoru. Ove godine se vraćamo punom parom. Nikada se nisam umešao u priču - samo da bih rekao zbog čega je serija toliko dobra. Od samog početka sam prepustio Tomu da odradi taj deo posla. Ja glumim. Ja sam na setu. On je scenarista."

2 Comments

  1. Moram da priznam da ga ne razumem ponekad. On ne voli tehniku, ne voli da se obraca fanovima preko koje god mreze, a nema ni oficijalni sajt.

    ReplyDelete
  2. E,ali eto, zato ima izvanrednih fanova :) koji savrseno kompenziniraju ove nedostatke, medju koje i autor ovog bloga.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post