Profesor Krejzi je za sajt Boom Tron intervjuisao čuvenog autora Stefana Petušija, poznatog po najprodavanijim strip-serijama koje su za temu imale Dosije X. Deo intervjua se odnosio upravo na pomenuti strip.

Kako ste počeli da radite stripove? Kada ste počeli da radite Dosije X serije stripova? Da li ste pisali druge stripove?

Pokušao sam da uletim u svet stripova od svoje desete godine otprilike, o čemu postoji i jedan članak, da bih zatim proveo još deset godina pišući stvari koje su plaćene, ali koje nikada nisu objavljene. Izgleda da sam imao talenat za izbor kompanija za koje bi mi ponudile posao. Pomenuo bih Meta-4, prve moderne super heroje, fokusirane na paranormalno. 

Naravno, gledao sam premijeru Dosijea X. Nakon prve epizode, mahnito sam pozvao starog prijatelja Džima Salikrapa, rekao mu da otkupi prava i molio ga, molio da mi dozvoli da pišem. Mislim da mu je i supruga iznela sličan predlog (o pravima, ne o meni). Pisao bih za Topps Comics, naravno poznavajući materiju kao lud, a kada je Piter Dejvid rekao ne, dobio sam posao.

Pre i nakon toga, pisao sam mnoge stripove, relativno skoro uradio sam grafičke novele The Nancy Drew, u kojima sam koautor sa suprugom Sarom Kini i satirične serije Slices (Harry Potty, Breaking Down, Percy Jerkson) u kojima sam koautor svojim ćerkama.

Post a Comment

Previous Post Next Post