Nakon intervjua sa Frenkom Spotnicem, Kolajder je o novom filmu Dosije X ovog puta govorio sa Dejvidom Duhovnim.

Kolajder (Kristina Radiš): Kada sam govorila sa Frenkom Spotnicem pre nedelju dana, rekao je da niste završili priču o Dosijeu X i da je to kulturološki zločin, ali da još uvek nije kasno za to. Šta mislite o tome u ovom trenutku? Da li ste zatvorili knjigu o Dosijeu X ili bi ste voleli da nastavite sa trećim filmom?

Dejvid Duhovni: Da li znate nešto što ja ne znam? Da li sam na samrti? Ne. Ta knjiga se neće zatvoriti dok neko ne umre. Veličina serije je u njenoj beskrajnosti. O mogućnostima. Njena suština nije u završetku. To jednostavno nije moguće. Likovi u njoj su u večitoj potrazi. To je njihova suština. Čak iako ih ne gledamo, oni su negde tamo, u nekoj dimenziji. Molder i Skali još uvek rade svoj posao jer je to u njihovoj prirodi.

Voleo bih da snimim još jedan film ili više njih. Mislim da smo svi u igri. Zbunjen sam jer Foks više nije toliko oduševljen. Postoji zemljište koje ne morate da kupite, kao za jebeni Green Lantern da bi se napravio film. Evo vam prave domaće akcione franšize. Uvrnuto je da nisam izvršni producent. Ne znam kako su napravili Green Lantern, samo navodim primer - zašto je snimljen baš taj film? Zašto se ne može napraviti odlična proverena interesantna franšiza? To mi nikako ne ulazi u glavu, ali nije ni moja stvar.

Mislim da Kris Karter verovatno radi na ideji, videćemo uostalom. Nažalost, za predhodni film nije trošen novac za kreiranje letnje modne linije. To je trebao da bude letnji akcioni film. Ipak, to je bio mračni, mislilački film sa manjim budžetom od 25 miliona dolara. Praktično, radilo se o nezavisnom filmu. Kada izlazite na crtu Betmenu, to se jednostavno neće desiti. Ne možete prodati film kao nezavisan i nećete se takmičiti sa Betmenom sa ovim parama.

colider 

Post a Comment

Previous Post Next Post