Popularnom glumcu su do sada sigurno dosadila pitanja o statusu trećeg filma" Dosije X". Ipak, u intervjuu za Inkvajerer na ovo pitanje odgovorio je dečačkim osmehom: "Kao što sam do sada više puta rekao, uvek sam spreman. Džilijan takodje. Ona se sprema da dodje ovde i snimi dramu Renda Raviča za En-Bi-Si. To samo može da pomogne - Džilijan je ponovo u Americi u vrhunskoj seriji. Kris je takodje prisutan. Svi mi volimo Krisa i mislimo da je briljantan... eto prilike…"

Uprkos obavezama sa serijom "Kalifornikacija", Dejvid je podvukao da će moći da izdvoji vreme za povratak Foksa Moldera: "Da, mogli bismo da izdvojimo vreme. Kao za člana porodice." Kroz smeh: "To zvuči kao da ne želite da pronadjete vreme, ali ja izražavam zahvalnost za celo jedno poglavlje, kao i svim ljudima koji su mi pomogli. Radi se o velikoj franšizi i velikom protagonisti. Voleo bih da nastavim sa tim."

"Prošlo je mnogo vremena," rekao je u jednom mahu, "od drugog filma 'Dosije X: Želim da verujem' iz 2008. Mislim da smo čekali previše na njega. Ne bismo trebali da čekamo ni za treći film, ako ga uopšte bude bilo. Stvari prebrzo dolaze i odlaze. Skoro da sam daleka prošlost - pravi 'Dosije X'. Imamo 'Sumrak' i druge usputne stvari, pa stoga nemamo prestiž kojeg smo imali ranije. Još uvek mislim da je serija odlična i ako bude predstavljena novim ljudima, dopašće im se. Nisam verovao da su vampiri mogli da dosegnu toliki uspeh."


Ceo intervju: inquirer.net

Post a Comment

Previous Post Next Post