Los Andjeles Tajms je objavio kraći intervju sa glumicom koji je najviše bio fokusiran na njene aktuelne uloge i naravno treći "Dosije X". 

Kako je Džilijan u poslednje vreme zauzeta ulogama u serijama "Hanibal", "Pad" ("The Fall") i "Crisis", novinar lista je konstatovao da je naprasno postala prisutna svuda u isto vreme. "Zvuči pomalo blesavo, ali se čini da je sve u najboljem redu. Ne znam kako uspevam da postignem sve. Avaj, još uvek nisam umrla", odgovorila je šaljivo.

Ipak, to je bila svesna odluka koju je donela u trenutku kada se pojavila serija "Pad". "Osećala sam da ne treba da odbijem ulogu — kvalitet scenarija i moj lik su bili veoma intrigantni. Bilo je to poput jedinstvenog poklona. Otprilike u isto vreme, počela sam pregovore sa NBC-jem o razvojnom projektu. Ubrzo nakon toga, ponudjena mi je sporedna uloga u 'Hanibalu'. Bilo je teško odbiti ulogu. Zatim se pojavio scenario za 'Crisis'. Pilot je bilo nemoguće odbiti. Moja devetnaestogodišnja ćerka je pogledala scenario i rekla: 'MAMA!' Bila je to dobra indikacija."

Seriju "Crisis" je nazvala intrigantnom zbog ubedljivog koncepta. Njen lik je veoma komplikovan, a takve likove Džilijan voli da tumači. Ipak, radilo se o ulozi kakvu do sada nije igrala. Meg Fič poseduje neke nove, neistražene elemente i to joj je privuklo ogromnu pažnju.


Džilijan je prokomentarisala lik Stele Gibson, kao provokativnu i svesnu svoje seksualnosti, ali i da izmedju njih dve postoji izvesna povezanost: "Prija mi da budem u njenoj koži. Ona je šik i izuzetno joj je udobno sa samom sobom i sopstvenom seksualnošću. Osećam se proširenih vidika, odraslom i sazrelom i to je rezultat tumačenja ove uloge."


Neizbežno i nezaobilazno pitanje je moralo da bude vezano za nastavak "Dosijea X". Džilijan je odgovorila da je svesna fenomena za koji su ljudi još uvek zainteresovani. "Godinu dana sam posećivala konvencije, kada mi je raspored to dozvoljavao. Tvrdokorni fanovi još uvek postoje u velikoj meri, kao i nova generacija ljudi koji seriju gledaju po prvi put. Opsednuti su. To je predivno."

Što se tiče trećeg filma, smatra da sve zavisi od scenaria i da su svi zainteresovani da odrade svoj deo posla, ukoliko ga Foks bude odobrio.









Foto: Džilijan Anderson u hotelu "London" na Menhetnu, Njujork (Jennifer S. Altman / For The Times / 12. mart 2014.)

Opširnije: Los Andjeles Tajms

Post a Comment

Previous Post Next Post