Nakon uloge ženskaroša u "Kalifornikaciji", pedesetčetvorogodišnji glumac vraća se na televiziju letnjom serijom "Aquarius". Osim toga, Duhovnija očekuje i povratak Moldera.

Kao policijski narednik Sem Hodijak, za petama si Čarliju Mensonu. Imao si samo devet godina kada su novine pisale o njegovim zločinima. Šta si tada znao o njemu? 
Voleo sam da čitam o zločinima. Čitao sam o dvadesetim, Dilindžeru i Boni i Klajdu. Kada sam imao deset - jedanaest godina, čuo sam priče o Mensonu. Tada se radilo o zločinu veka.  

Za razliku od uloge u "Kalifornikaciji", Sem Hodijak je poprilično privržen pravilima.  Da li ti nedostaje sloboda kablovske televizije?
Golotinja me ne dotiče. Ali kao scenarista ne želim da postoji opsesija jezikom koji preovladjuje na našim mrežama. 

Tokom ovog juna, okupićeš se sa nekim od članova iz originalne postave "Dosijea X" kako bi snimio nastavak.
Uzbudjen sam zbog ponovne saradnje sa njima. Bilo je teško okupiti nas na jednom mestu; svi imamo svoj posao, život i decu i živimo na različitim mestima. Džilijan i ja smo više puta govorili o tome.

Tvoj alternativni rok album "Hell or Highwater" sa dvanaest originalnih pesama izašao je 12. maja. Kako je došlo do toga?
Muzika je oduvek bila sastavni deo mog života, iako je nikada nisam stvarao. Pre otprilike pet godina poželeo sam da sviram, i voleo da deca vide kako sam naučio nešto novo. Uvek ih savetujem da uče nove stvari i govorim da ne budu frustrirani, jer učenje nove veštine deluje frustrirajuće.

Parade

Post a Comment

Previous Post Next Post