Glumac je u razgovoru za Esquire otkrio da je ostao zapanjen kada mu je ponudjeno da glumi jednu od epizodnih uloga u "Dosijeu X".

"Verujte mi, mislio sam da se moji agenti šegače sa mnom", naveo je.

Ova uloga je od posebnog značaja za Mekhejla zbog njegovog poštovanja prema seriji tokom devetogodišnjeg prikazivanja na televiziji.

"Mislim da sam odgledao svaku epizodu. U jednom trenutku, neko je na snimanju pomenuo da sam fan, da bi me Dejvid Duhovni odmah upitao: 'Ti si fan serije?', a ja sam mu odgovorio: 'Da, jesam, gospodine Duhovni. Molim vas, nemojte se ljutiti. Nemate pojma koliko sam bio zaljubljen u seriju'."

"Kako nisu imali ništa protiv, našalio sam se: 'Super, jer znam da i vi volite moju Supu, zar ne?' Ostvarujem svoj san i još uvek mi je teško da poverujem u to."

Post a Comment

Previous Post Next Post