Duhovni je u petak posetio čikaški klub "Joe’s Bar" gde je pevao pesme sa albuma "Hell or Highwater" i izveo nekoliko obrada drugih izvodjača. Dok je trajala tonska proba, Dejvid je nosio majicu sa svojom slikom iz detinjstva koja je korišćena u "Dosijeu X" i "Kalifornikaciji", i natpisom "Hell or Highwater". U razgovoru sa novinarom Čikago Tribjuna govorio je o muzici i novom "Dosijeu X". Takodje, naveo je da će se jedna od njegovih pesama iskoristiti za potrebe serije!

Da li je istina da će iskoristiti tvoju muziku za Dosije X?
Ne znam. Kris mi je rekao da će se jedna pesma naći u seriji. A jedna od mojih pesama već se nalazi na albumu sa muzikom iz "Akvarijusa".

Kako je izgledao prvi dan na snimanju?
Biti u Vankuveru je kao putovanje kroz vreme. Toliko emocija i toliko stvari koje moraju da pronadju svoj pravac. Osetio sam se da ponovo radim isti lik nakon mnogo godina.

Da li misliš da si završio sa Molderom nakon filma "Dosije X: Želim da verujem"?
Nadali smo se da ćemo nastaviti sa filmovima. Kako taj film nije prošao onako kako smo se nadali, shvatio sam da je gotovo. Ipak, televizija je predstavila revoluciju koja se odnosi na trajanje jedne sezone televizijske serije. Naravno, te nove modele uvela je kablovska mreža. Radi se o odličnom formatu za pripovedanje. Dobićete scenariste koji će vam reći: “Imam osam sati za seriju. Sada više ne moram da se mučim kao za film od sat vremena i četrdeset pet minuta.” Postoji odredjena tematika koja se ne može iskoristiti za film. Mislim da su epizode veoma dobre. Zaboravio sam koliko je serija sama po sebi bila dobra. Ljudi bi me pitali: “Zbog čega je serija toliko uspešna? Zbog vanzemaljaca?” Odgovorio bih im: “Ako napravite dobru seriju, ljudi će je sigurno pratiti.”







Slike iz galerije korisnice wdecora. Detaljnije: Flickr.









Duhovni je sutradan održao još jedan koncert u Čikagu i to u lokalnom klubu "Bub City". 

Izvor: Čikago Tribjun (Foto: Tyler Curtis / AP)

Post a Comment

Previous Post Next Post