Kako se DVD i blu-rej izdanja desete sezone ovih dana očekuju u Velikoj Britaniji, sajt Den of Geek proćaskao je sa tvorcem serije o reakcijama publike na račun obnovljene serije, novim epizodama koje bi u skorijoj budućnosti trebalo da ugledaju svetlost dana, kao i osvrtu na sve ove godine koje je Karter proveo stvarajući seriju.
Odlomci iz intervjua:

Nove epizode su nam predstavile agente koji podsećaju na mlađe verzije Moldera i Skali; da li će za njih biti mesta u novim epizodama?
Znate, Foks mi je predložio ideju o priči bez Moldera i Skali, a kako nisam razmišljao o tome, a ne znam ni da li bih uopšte pristao na ovakav korak. Ipak, pitanje je bilo zanimljivo, te sam odlučio da se poigram i predstavim podmlađene odraze u ogledalima, a zatim i odmeravam kako će se stvari odvijati sa pričom. Pronašao sam odgovarajuću epizodu, odabrao fantastične glumce i smatram da se kockanje isplatilo.

Dakle, u pitanju je delimično ogledavanje Moldera i Skali kroz njihov sopstveni razvoj karaktera, uz istovremeno upoznavanje sa novim kolegama?
Da, i mislim da nas ništa ne sprečava da ih ponovo vidimo. Čini mi se da ih je baza fanova serije prihvatila.

Sezona nas je ostavila bez jasnog kraja, što nas navodi na pitanje da li možemo da očekujemo Moldera i Skali u skorije vreme?
Da, već sam dobio odgovor da Foks traži nove epizode. Sada je najbitnije odrediti koordinaciju naših rasporeda. Dakle, istina je da ćete moći da vidite nove epizode, što znači da ćete saznati kako smo uspeli da se spasemo viseći sa strme, oštre litice!

Poželeli smo da vidimo kraj i pomislili da ono ne može da bude završetak! Pretpostavljamo da ste samo želeli da se onako osećamo?
Da, a kao što znate, završetak bez razjašnjenja je u stilu tradicije "Dosijea X", poput ovog koji je za nas bio ogroman. Ljudi mi postavljaju suluda pitanja, a definitivno jedno od najluđih koje sam do sada čuo glasi: "Ko upravlja svemirskim brodom?"

Post a Comment

Previous Post Next Post