Glumac je tokom ovog vikenda posetio Televizijski festival u Monte Karlu, gde je i više nego uzbudjeno govorio o mogućem povratku u "Dosije X".

"Da, još uvek sam otvoren za povratak u 'Dosije X' i voleo bih da snimim još jednu sezonu. Veoma sam srećan zbog odluke o snimanje novih epizoda. Voleo sam Dogeta, kao i ceo tim, a sa Dejvidom se odlično slažem, te bi mi ovo bila odlična prilika za povratak, ukoliko bih dobio ponudu."

Patrik je objasnio da je dobio ponudu za snimanje desete sezone, od koje je odustao zbog obaveza vezanih za seriju "Škorpion", u kojoj se još uvek pojavljuje kao Kejb Galo.

"Zvali su me zbog desete sezone, ali mi raspored to jednostavno nije dozvolio. Ako me budu pozvali i za jedanaestu sezonu, biće mi čast... iako nisam siguran da bih mogao da uklopim termin uz 25 epizoda koje moram da snimim. A jedan dan traje samo 24 časa... Verujem da bi to moglo da bude problem, ali videćemo već sta će ispasti na kraju..."


Izvor: Premiere.fr 
Foto: Zimbio
---

Patrik je očigledno promenio svoje mišljenje. Podsećanja radi, glumac je pre dve godine prisustvovao Skandinavskoj konvenciji naučne fantastike, igre i filma koja se tradicionalno održava u Stokholmu. Tada je objasnio razloge njegovog odsustva iz desete sezone serije.

"Želim da snimam što više različitih uloga, a ne samo jedan te isti tip. Isto važi za Dogeta i 'Dosije X'. Trenutno radim na seriji zvanoj "Škorpion", koju obožavam. Radije bih snimao takvu seriju nego da se vraćam unazad i pravim osvrt na lik s kojim sam odavno završio.”

Razumljivo, ali se to ne bi moglo reći i za ovaj deo izjave: "Voleo sam 'Dosije X'. Džilijan Anderson je lepa, zavodljiva žena sa kojom bih radio svakodnevno, kao i sa Anabet Giš. Želim im sve najbolje na novom projektu."

Post a Comment

Previous Post Next Post