Glumac, koji se nedavno pojavio u ulozi starešine veštičjeg veća u Netfliksovoj verziji Sabrine, tumčio je i lika kome je pravo ime Karl Gerhard Buš Spender. Dobro poznati Pušač iz Dosijea X bio je član tajanstvenog "Sindikata" i nadgledao je kolonizaciju iz svemira. 

Dan of Geek je u intervjuu sa glumcem primetio nekoliko obrazaca u njegovim projektima, te se zaključuje da je Dejvis sklon tumačenju uloga istog tipa. Publika ga je nazvala figurom pradede u Sabrini, dok je u Dosijeu X proglašen za svojevrsnu očinsku figuru. Iako se polemisalo da je Molder Vilijamov otac, epizoda "My Struggle III" nam je otkrila da se njegovim ocem proglasio Pušač, nakon što je drogirao Skali u epizodi "En Ami." Dejvis, kao scenarista ove epizode, nastavlja da ubedjuje i zbunjuje, ne želeći da se upušta u reviziju ranijih dogadjaja.

Dejvis se, donekle, složio sa konstatacijom da uloge dobija zahvaljujući intelektualnoj darovitosti. "Lepo je razmišljati na taj način. Pretendujem na uloge moćnih likova, što mi se čini interesantnim zbog toga što lično ne posedujem toliku moć. Ne posedujem unutrašnju povezanost sa duhom ili onim što imate."

Još jedna paralela koja je primećena u obe serije je prekomerna upotreba moći koje su ispoljavali njegovi likovi. U epizodi "An Ami", činilo se da je Pušač petaljao nešto sa Skali, dok je njegov lik u drugoj seriji flertovao sa Sabrininom tetkom Hildom. Medjutim, glumac negira prvu pretpostavku, smatrajući je lošom. "Prihvatam činjenicu da je Metusela hteo da smuva Hildu, a radilo se o upravo takvom kontekstu. Nisam siguran da je Pušač hteo da ima seks sa Skali. Mislim da je joj je bio privržen, da joj se divio i uspeo da pronadje osnovnu povezanost sa njom. Smatram da scena tokom večere prikazuje humanost, jer joj je priznao koliko je usamljen. Ako mislite na scenu u spavaćoj sobi i šta je tu moglo da se desi, smatram da nisam uradio ništa loše." "Ako je neko bez svesti i želite da ga smestite u krevet, pozvaćete spremačicu. To je sve. U mojim mislima nije bilo više ničega. Pušač ima mnogo poroka, ali ovo nije jedan od njih."

Biljne cigarete koje je pušio u Dosijeu X nisu izazivale nikakvu zavisnost, s obzirom na činjenicu da je dugogodišnji pušački staž poodavno prekinuo. Naime, prave cigarete je pušio u pilot epizodi, verujući, kao što nam je poznato, da ga više neće zvati. Nakon upotrebe pravih cigareta u sledećoj epizodi naišao je na problem. "Sedeo sam kod kuće misleći se, "Voleo bih da me još jednom pozovu za taj Dosije X." U tom trenutku sam znao da ne smem da rizikujem prelaskom na prave cigarete."

"Onda sam se prebacio na biljne koje su mi ponudili. U početku je to bio izbor. Nakon prelaska na njih nisam osetio potrebu za pušenjem. Veoma su bile neprijatne. Miris im je bio odvratan. Ne stvaraju nikakvu zavisnost. Prijala mi je pušačka navika tokom snimanja epizoda. Još uvek bih uživao. Ipak, udisanje tih supstanci mi nije prijalo i nije me teralo da ih pušim."

S druge strane, Čovek koji puši elektronske cigarete (The Vaping Man) bi mogao postati stvarnost, ukoliko bi se snimale nove epizode Dosijea X. Medjutim, Dejvisu je ovakav način pušenja čudan. "Radio sam na ranim promocijama vapinga jer sam shvatao da nije u pitanju pušenje. Radilo se o navici koja ne uključuje nikotin. Sada mi se čini da svi koriste elektronska sredstva sa nikotinom, što se ne razlikuje mnogo od klasičnog pušenja. Ipak, nema dima koji se širi ka osobama oko vas, te ne razumem zbog čega postoji toliko netrpeljivosti prema vapingu. Jednostavno nema smisla."

Post a Comment

Previous Post Next Post