Pre samog početka snimanja serije, Dejvid nije bio ubeđen da će "Dosije X" dostići veliki uspeh.

U novoj epizodi potkasta kojeg uređuje i vodi Rob Lou, glumac je priznao da je bio blizu odluke o odbijanju uloge Moldera pred sam početak snimanja pilot epizode. “Tokom nedelju dana sam snimao scene za potrebe jednog filma. Režiserka je bila moja prijateljica, a snimanje sam morao da prekinem kako bih učestvovao u pilotu za "Dosije X". Objasnio sam agentima da to ne želim, jer ne bih voleo da obustavim projekat sa prijateljicom.”

“Shvatio sam da "Dosije X" ima veze sa vanzemaljcima. Koliko dugo bi takva serija mogla da opstane? Pilot je bio dobar, ali nisam bio siguran da li će se u njemu uopšte pojaviti vanzemaljci. Nisam bio zainteresovan za teorije zavere i bio sam odlučan da preskočim pilot, jer sam već bio zainteresovan za drugi projekat.”

Agenti su ga, ipak, ubedili da je odbijanje pilot projekta pogrešan potez. “Sablasno je osvrnuti se i pomisliti šta bi bilo da nisam otvorio ova vrata ili da sam naleteo na pogrešna. Ništa od ovog se ne bi ni dogodilo. Ako pričamo o glupim glumcima, eto to sam bio ja.”

Rob Lou je bio zainteresovan da li postoji mogućnost za snimanje trećeg "Dosijea X", a Duhovni je odgovorio: “To je pitanje za Foks. U pitanju je lutrija sa velikim ulogom, pa ne vidim razlog zbog čega se ne bi snimio. Međutim, ne znam koji je odgovor.”

Tokom potkasta, Duhovni je analizirao sopstvenu averziju prema teorijama zavere, smatrajući ih opasnim, napominjući da mu zbog uloge Moldera prilaze fanovi sa sopstvenim teorijama. “Ljudi bi mi prilazili i postavljali pitanja o ljudima-reptilima, a da nisam ni znao koliko im je ta tema bitna.” ... “Ovo se događa na svakom koraku. Je*ote, šta je više sa ovim ljudima? Besmislica.”


Izvor: Deadline

Post a Comment

Previous Post Next Post