DAKLE: Na pitanje o mogućnostima snimanja filma
Dosije X 3, GA daje odgovor: "Verovatno, da, pričali su da bi to mogli da urade 2012. godine. Bilo je diskusije o tome. Ne znam da li će se to desiti ili ne, ali ne postoji razlog da se to ne uradi. Bilo je zabavno, teško, osetila sam posvećenost prema grupi ljudi sa kojima sam radila. Uživali smo dok smo radili i nema razloga da se ne sastanemo i uradimo to ponovo..."





GA govori o poteškoćama koje je imala nakon završetka "Dosijea X", kada su reditelji i producenti u njoj videli agentkinju rođenu da rešava nerešivo. Tada stupa na scenu režiser Willard Carroll, koji ju je 1998. godine angažirao za ulogu u filmu Playing by Heart. Uloga Meredith joj je bila jedna od omiljenih, jer je bila Carrollov obožavatelj, ali i zbog glumačke ekipe koja je igrala u ovom interesantnom filmu - Sean Connery, Angelina Jolie, John Stewart, Gena Rowlands, Ryan Phillippe, Dennis Quaid.

"Obožavala sam njegove ranije filmove i nadala sam se da će on drugima pokazati da ja mogu da radim i drugačije stvari", rekla je Gillian, koja je snimila devet sezona serije "Dosije X", ali kaže da je u svakom trenutka uživala.

izvor: www.sarajevo-x.com


4 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post