Kako navodi Detroit News, Robert Patrick je došao do šokantnog saznanja - da duguje preko 176 000 $ Poreskoj Upravi u Kaliforniji. Smatra se da je glavni krivac za neuredno plaćanje menadžer koji je do pre par dana upravljao njegovim poslovima u proteklih 17 godina.
Agent Doggett
izjavljuje: "Veoma sam frustriran i besan. Veoma sam pažljiv po pitanju taksi. Nikada nisam imao problema. Ja sam ponosni Amerikanac. Leteo sam za Irak i Avganistan da posetim trupe. Veoma sam vojnički nastrojen. U šoku sam i besan sam zbog ovoga."
Medjutim, ovo nije prvi put da RP ima problema sa porezima. Poreska Uprava Ohaja je 09.08. tražila nadoknadu za takse iz 2007. u visini od približno 117 000 $
, dok je uprava u Kaliforniji iste godine zahtevala oko 5 000 $. Maja ove godine od Particka i njegove žene Barbare traženo je još 55 000 $.

Post a Comment

Previous Post Next Post