Mitch Pileggi će se pojaviti kao Dan Burroughs, osnivač kompanije za koju radi Joe Dubois, suprug glavne junakinje u devetoj epizodi (šeste sezone), pod nazivom The Future's So Bright.

Opis:  Kada Alison postane osetljiva na svetlost, počinje da nosi naočare za sunce koje joj otkrivaju tajanstvene brojeve... Takodje, Alison sanja svekra, zbog čega Joe počinje da vodi više računa o svom zdravlju. Ova epizoda će biti emitovana u petak, 20. novembra na Mreži CBS.


http://www.thefutoncritic.com/listings.aspx?id=20091029cbs03

4 Comments

  1. Ja volim Medium.Kako se vama cini?

    ReplyDelete
  2. Interesantna je serija. Njeni tripovi su ponekad nenormalni, kao onaj kad cuje muziku ili kad onako nesvesna ide da trazi pare ili onaj sa Karadinom... lol.

    ReplyDelete
  3. Recimo da mi se kao serija o paranormalnom svidja vise od 4400 koja je slicnija Dosijeu (ionako je od nje izvedena). Epizode mi ok. Alison je cool i vise puta mi je padalo na pamet kako je izabrala dobrog muza (sa debelim zivcima), jer mislim da ne bi svako trpeo da se budi 10 puta nocu i slusa njeno buncanje :)

    ReplyDelete
  4. Pa sta ja znam, ok je serija, mada ni se nekad cini da cu da zaspim dok gledam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post