Ljubitelji serija nikako ne bi smeli da zaobidju sajt tv loop. Na jednom mestu se mogu gledati epizode popularnih i kultnih serija, može se i diskutovati o njima, a sajt sadrži i slike, citate iz serija, "da li znate", kvizove i online prodavnicu. Za obilazak sajta  potrebna je registracija.



Fanovi serije Californication su na ovom sajtu glasali za popularne (i naravno provokativne) izjave Hanka Moodyja. Za svaku seriju su citati rezvrstani u četiri kategorije: novi, najpopularniji, najveći favoriti i citati po likovima.

Ovo je izbor sa popularnijim citatima... ovaj... sa cenzurom po potrebi:

- Ne možeš da šmrkneš crtu kokaina sa gu#ice neke žene a da se ne pitaš čemu se nada i šta sanja, to nije kavaljerski.

- Vino je lepo ali je viski brži.

- Ljudi... se više ne bave pisanjem - oni bloguju. Umesto da pričaju oni pišu, bez znakova, bez gramatike: LOL ovo i LMFAO ono. Znate, izgleda mi da samo gomila glupih ljudi kobajagi komuniciraju sa gomilom drugih glupih ljudi prototip-jezikom i ponavljaju više ono što su pećinski ljudi govorili nego u književnom engleskom.

- O slatki Isuse, Henk ide u pakao. 

- Ne govori mi šta treba da osećam. Celog života mi ljudi govore da grešim. Ja sam oduvek  bio budala i kada se osvrnem za sobom vidim da su svi ostali večito više j##ani od mene.

 - Rehabilitacija je za slabiće.


- Gadim se sebe samog ali nisam nesrećan zbog toga. 



link sa listom svih Henkovih citata: http://www.tvloop.com/californication/show/quotes/all/hank-moody
 
Hvala Abductee za link.


4 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post