"Dragi moji -


Sedim u Salonu BA na LAX-u posle veoma produktivnog i vrlo kratkog putovanja u Los Andjelesu. Videla sam prijatelje i bila sam na sastancima, a pre svega sam prikupila nešto sredstava za dobrotvorne svrhe - hvala svima koji su došli i potrudili se da daju svoj doprinos - hvala vam za donacije i kupovinu, kao i za sve što ste uradilli kako bi na ovaj način pružili podršku i što je najvažnije za data sredstva koja idu dobrotvornim ustanovama koje podržavam.

Ne znam koliko ste upoznati, ali ANSA upravo kreće sa aukcijom i postoji nekoliko lepih, potpisanih Dosije X predmeta za nadmetanje, ali i oni spadaju u osnovne potrebe finansijske pomoći koji odmah ispunjavaju svoje fiskalne odgovornosti i sve što date biće i više nego odlično jer ide u dobrotvorne svrhe.

Tako mi nedostaju dečaci. Pet noći je mnogo jer otprilike toliko mogu da izdržim bez njih i to jednostavno ne mogu da podnesem. Na telefonu je Oskar i kaže: 'Zdravo moja mama' i ja bih ga samo pojela. Trepavice, nožne prste, sve. A tu je i Feliks, plava kosa, plave oči, buldožer sa opakim smislom za humor i to je sve on. Dovoljno!

Tako je to na LAX-u i na putu dobrodošlice ka Londonu bez ionako potrebnog sunca koje je na nekom drugom mestu, a vreme leti i leti i ja želim da vam kažem šta radim sledeće, ali  ne smem i da, tu je Mobi Dik koji je toliko zabavan i ovde je takodje velika grupa ljudi od kojih je svakako bitan i reditelj Majkl Barker, koji je anđeo od čoveka i Itan (Houk) i Čarli (Koks), a zatim i Vilijam (Hart) i moj Donald Saterlend, koji je bez sumnje moja desna ruka sa kojim bih radila iznova i iznova. To je bio blagoslov. Pa, i kletva, ali neću da ulazim u to.

A i šta još da kažem ne govoreći ništa uopšte ...

O, svako mora da vidi film Fish Tank kada bude izašao.

Volela bih da mogu da kažem više, ali znate ovo nije blog.

To je sve za ovu ... godinu?

G."



Poruka je objavljena u sredu, 18. novembra 2009. na zvaničnom sajtu GA.

1 Comments

  1. Da, citao sam ovo na njenom sajtu, ipak lepo je procitati i prevod na nasem jeziku.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post