AOL TV je uspeo da ugrabi Duchovny-ja i da dobije na kašičicu nešto o završetku treće sezone (koji se emituje danas na Shoutime-u).

Da li imate omiljenu epizodu snimljenu tokom ove tri sezone serije Californication?
Da, ali to je smešno - ne znam da li imam mišljenje o tome da li neke epizode volim više ili manje od drugih. Mislim su mi najomiljenije one u kojima se najmanje pojavljujem, jer nisam video kako su te stvari snimane i mislim da bih bio iznanadjen njima.

Da li ste Vi jedan od onih glumaca koji ne mogu da gledaju same sebe?
Ne, mogu ja to ... iznova i iznova i iznova. [Smeh]

Ova sezona je nepojmljivo brzo protekla - da li je i dalje zabavna kao što izgleda?
Da, to je ... šokantno, zapravo, ne toliko šokantno, jer raspored nije loš ... [a] to je samo 13 nedelja za mene, ukoliko ću biti režiser, pa je to zaista brzo. Mi i dalje volimo da dodjemo i odradimo svoj posao. To nije kao klasična serija na mreži ... 10 meseci i nekako počinjete da mrzite sve do kraja godine. Mi još uvek volimo ovo da radimo. To je uvrnuto, jer je zaista divno da imam toliku želju da odem na posao.

Nije da niste imali loša iskustva, ali da li ste u nekom trenutku poželeli da prestanete da radite ili sa kim niste želeli da saradjujete?
Ne, vi se umorite. Ova serija ... komedija zahteva određenu količinu energije, a postoje brojni svakodnevni izazovi gde samo pokušavate da napravite nešto smešno i da to izgleda što realnije i mislim da smo svi pronašli sebe izazvanim i budnim. I srećnim.

Epizoda sa svim Henkovim damama koje se pojavljuju u njegovom domu, a tamo je onesvešćena striptizeta - između ostalog - to je takav klasičan scenario sitkoma. Mora da je bilo teško biti okružen sa toliko zaprepašćenih žena koje posmatraju svo vreme.
Pa, znate, zvuči kao sra **, ali u pitanju je samo posao. Odem na posao i tamo su ljudi koji rade tog određenog dana. Mislim da je to čudnije za nekoga ko mora da pokaže da se ne poznajemo - striptizeta, recimo - u toplesu i ispred ekipe. Ali, mi koji se medjusobno poznajemo, mi smo odrasli. Ako se dugo bavite poslom, a uradili ste dovoljno ovakvih stvari... Imao sam prvu ljubavnu scenu, ili scenu gde sam bio go, u Rapture i to je bilo pre više od 20 godina. Nije više ni važno. Ne zanima me kako izgledamo - hajde da to ispadne smešno.

A vi momci uvek uspete da nasmejete!
Srž inspiracije sam imao u onoj epizodi kada sam želeo da nosim kimono. [Smeh] Da. Mislim da sam bio u bade mantilu u celoj epizodi ... Ne znam zbog čega je taj kimono bio tu. nalazio se na nekom stalku. Dakle, to je ono što me čini srećnim - kada radim nešto što zaista može da ispadne dobro.

Kraj sezone ne bi valjao da se stvari u potpunosti ne menjaju - koju ludost možemo očekivati ove sezone?
Zanimljivosti ove sezone - rekao bih da je to veoma učestalo u našoj seriji, nečuvene stvari se dešavaju, ali posledice su manje nego u stvarnom životu. Ja bih rekao da su posledice mnogo ozbiljnije na kraju treće sezone. Na samom kraju, posledice su sasvim realne. Bio je to dobar potez tvorca Toma Kapinosa, koji upravlja serijom, da natera Henka da zaista snosi određene posledice u četvrtoj sezoni.

Da li bi ste voleli da Beka bude bez Henka? Karen bez Henka?
Ne znam! Ne znam šta će četvrta sezona doneti, ali videćete na kraju ove sezone ... i to ozbiljno.

Imate odlične fanove na Twitteru, ali ne "cvrkućete", zar ne?
Ne, ne "cvrkućem". Ili, kako kaže Henk: "I don't twat." Znate, radio sam sa Demi Moore prošle godine ... Mislim da je ona kraljica "Cvrkutala", zar ne? Ona je kraljica svih "Cvrkutala". Ona cvrkuće svuda, a ja sam još uvek ... šta? Dobijate 20 pratilaca ili koliko već - i to je ideja? [Smeh] Sreo sam tvorca Twitter-a, tako da se osećam kao da sam po celom  Twitter-u, a to mi se ne dopada.

A šta je sa Runklesovima - Charlie i Marsy su stvoreni jedno za drugo. Mislite li da će ikada ponovo biti zajedno?
[Smeh] Znam, Runklesovi - bilo bi mi drago. Juče me je posetila g-dja Runkle - Pam Adlon. Ona je divno, divno stvorenje. Znate, imali smo zajedničku scenu u pilot epizodi - Pam i ja, kada su mi namestili sudar na slepo. Bila je to jedina scena za Pam, i nikad ne zna kada se serija nastavlja sa odredjenim likom. Sredinom prve sezone sam shvatio da je Pem odlična glumica, i mislim da Tom napisao dobar scenario za nju.

Pa, da - blia na rehabilitaciji, ona je**la  Ricka Springfielda ... to je lepo.
[Smeh] Želim da je**m Ricka Springfielda! Kako to da je ne mogu da je**m Ricka Springfielda?

Stanite u red. Henk bi verovatno hteo ...
Ne želim da kažem sve, ali imam samo jednu reč za vas: Finale! [Smeh]

Mnogi ljudi imaju odnos ljubav-mržnja prema Henku Mudiju - da li mislite da bi vas dvojica mogli da budete prijatelji u stvarnom životu?
Pa, izgleda da Henk zaista ima vremena za samo jednog muškog prijatelja, a to je Runkle. Nikada ga ne vidite da izlazi negde sa drugim momcima... dobro, imao je Ešbija prošle godine ... Volim Ešbija. [Ali] izgleda da ima samo vremena za jednog druga, tako da  mislim da ne bi imao vremena za mene. Neće da me pozove!

Koliko ste sezona planirali za ovu seriju?
Oh, ja bih voleo da uradim šest uspešnih sezona, što bi bio standard za kablovsku mrežu. To bi bilo sjajno. Nikada nisam očekivao da serija može da bude toliko duga. Sada, kada živim u Njujorku, savršeno je to što moram da idem za Los Anjeles na tri ili četiri meseca, a deca vole da dođu na leto i tada smo svi zajedno neko vreme, i to je odlično za moj privatni život. Međutim, umetnički i profesionalno, ja sam konstantno izazvan. Volim da dodjem na posao i shvatim kako da stvari budu zabavne i stvarne. Nije mi trebalo mnogo i sada mogu, volim to da radim, tako da stvari idu svojim tokom.

Šta ćete da radite tokom pauze u snimanju?
Mislim da ću u martu početi da snimam film koji se zove Goats (koze). Osim toga, pišem ili - dobro, Vi ste pisac, znate kako to ide - ponekad ne pišem. Ali ja zaista pokušavam da shvatim šta želim da uradim od ostatka svog života. Ne od ostatka života, ali u narednih pet godina u mojoj karijeri - šta će me najviše zadovoljiti? Kada bih imao mu*a i koncentraciju, stvarao bih, a to je ono što pokušavam da uradim ove godine. Zapravo oduzimam sebi dosta vremena da ne bih pisao.

A možda da budete više iza kamere?
Voleo bih to. Volim režiju. Voleo bih da ne brinem o svojoj kosi.

Ako se osvrnete na 2009-tu, koja bi to bila omiljena vest vredna objavljivanja - nešto što Vas je nasmejalo ili učinilo srećnim?
Oh, u redu ... u čemu nisam učestvovao? Jer se nisam smejao glasno ... Obama je izabran. Mislim da je to odlično. To je bilo ove godine, zar ne?

[Smeh] Da, da ćemo uračunati. A koja Vas je vest najviše iziritirala? Više mi je muka da slušam o Tigeru Woodsu ...
Da, nažalost. Zašto? To nije ničija stvar, ocigledno, ali ljudi vole da pričaju. To je veoma loše. Mislim da je cela stvar oko toga da Adam Lambert ljubi momka bezveze.

Šta? Poljubac više nije pod cenzurom?
Mislim da je čitavo izvodjenje trebalo da stave pod cenzuru, ali to je samo moje mišljenje. [Smeh] Znate, ja želim da muzika nosi poruku, pa da vidimo o čemu se tu radi. Ja sam fan Lady Gage, šta da kažem? Mislim da je kul - ona zapravo i razmišljanja i radi i stvara. Želeo bih da vidim takvu vrstu muzike. Nije mi bitno da li ljubite devojku ili momka ili o čemu je već reč u pesmi. Pevajte je** nu pesmu, hajde to da čujem! [A] ja nisam odmah shvatio Gagu. Ime me je razdrmalo, a ja sam mislio da je ono bezveze. Moja baba se zvala Gaga - Gaga je bila majka moje majke, tako da me je Lady Gaga uvek činila pomalo tužnim. [Smeh] Ali, onda njen nastup ... znate, dopire do mene.

Ovo mi se dopalo - imate li neka tajna muzička zadovoljstva?
Da, ovaj momak Antony and the Johnsons - Da li ste čuli? On je kao izvodjač skoro transvestit, ali ima ovaj neverovatan glas. Napravio je obradu Leonarda Cohena If It Be Your Will - idite na iTunes i uzmite pesmu, i uzmite Fistful of Love. Te dve pesme su prelepe.


Intervju je preuzet i preveden sa ovog linka:
http://insidetv.aol.com/2009/12/11/david-duchovny-interview-californication-finale/

5 Comments

  1. Blesav kao i uvek. Zato ga i volimo!

    ReplyDelete
  2. Dejvid je sexy i blesav, ha! Nego sta se desllo sa blogom?

    ReplyDelete
  3. Morao sam da napravim neke promene zbog opterecenja.

    ReplyDelete
  4. Hvala za prevod!

    ReplyDelete
  5. Skroz je blesav xD

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post