Susan Sarandon je kritikovala izjave u vezi sa svojom dvadesetčetvorogodišnjom ćerkom koja je izvodila striptiz pred kamerom, insistirajući na tome da nije znala da će se Eva Amurri pojaviti gola u nimalo naivnoj američkoj tv seriji Californication.

Amurrijeva, striptizeta i jedna od Henkovih studentkinja je skinula odeću u jednoj od scena Duchovny-jeve hit serije - a da za to nikada nije rekla svojim roditeljima ili braći.

Sarandonova se trudi da rasvetli glasine koje govore da je ona ta koja je terala svoju ćerku da bude naga u sceni.

"Pre svega, ona me nikad ne sluša. Nikada ne primoravam svoju ćerku. Nisam je nagovorila na ovo. To je zaista smešno.

Uradila je to potpuno sama i nije tražila moju dozvolu. Ona je odrasla žena. Predpostavljam da su svi očekivali da budem uznemirena, pa su zbog toga ljudi otišli u drugu krajnost ... mada mislim da je odradila sjajan posao. Ona ima zaista neverovatno telo, koje je kao bogom dano i ako je rešila da to uradi (bude gola) trebalo bi da to bude sada. I ona je to shvatila.

Ako njoj nije bilo neprijatno, onda nije bilo ni meni. Predpostavila sam da je i ona sama to veoma dobro podnela, ne mislim samo na golotinju. Izgleda veoma zdravo i dobro je prilagođena na šou. Toliko sam srećna jer se pronašla u nečemu što voli da radi ... Bila je neverovatna i nadam se da će zbog ovoga uvek moći da pronalazi uloge."




Gaea Times

1 Comments

  1. Pa sta drugo da kaze kad se i ona skidala gola ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post