U intervjuu koji je dao za norveški sajt Tett på nett, glumac Stellan Skarsgård je dao odgovore na dva pitanja koja su poslali fanovi, a tiču se filma Boogie Woogie. Inače, Skarsgård u filmu tumači Džilijeninog supruga.

Prvo pitanje se odnosilo na saradnju sa Andersonovom:

"Bilo nam je zabavno i ja mogu samo da se nadam da je i film takav. Ovo je veoma čudan film o kolekcionarima i ljudima koji se bave umetnošću."

Drugo pitanje je bilo vezano za status filma i premijeru u Skandinaviji.

"Ne znam ništa o tome. Znam da će biti održane premijere u Londonu i Njujorku ovog proleća i onda ćemo znati da li je film dovoljno dobar za prikazivanje u Skandinaviji."

tpn.vg.no


Kraći intervju koji je objavljen na engleskom sajtu Instyle dao je Jan Uddin. U filmu tumači ulogu Džilijeninog ljubavnika.

P: Videćemo te u predstojećem filmu Boogie Woogie, uz zvučna imena poput Gillian Anderson, Heather Graham i Amande Seyfried…

O: Da, to je bilo uzbudljivo. Obožavao sam Džilijen Anderson kao dete i sada sam se našao potpuno go pored nje!

P: Ko ti je pravio društvo na snimanju?

O: Heather Graham je bila smeštena u prikolici pored moje, tako da smo zajedno išli na doručak. Ona je divna. Govorila mi je: 'Blago Džilijen, volela bih da imam momka kao što si ti!' 

instyle.co.uk


News of the world je pred dodelu nagrada Lorens Olivije dobio komentar Andersonove u kome je glumica navela da nema ničega seksualnog u scenama dok je trajalo snimanje filma.

"Sve je to čisto tehnički i uvrnuto, dokle god možete da se smejete tome uzimajući u obzir da je ispravno."

newsoftheworld.co.uk

Post a Comment

Previous Post Next Post