Beverli Hils - U najnovijem filmu Džonsovi Dejvid Duhovni igra netipičnog prodavca koji se zajedno sa lažnom porodicom seli u novo naselje gde komšijama prave zazubice kul spravama, terajući ih tako da  kupuju od njih i na taj način pune novčanike njihovim poslodavcima. Nekoliko scena proizvodi svojevrsni efekat talasa, po kojem je Dejvid itekako poznat.
Skoro deset godina nakon završetka emitovanja popularne serije Dosije X, koja je proslavila Dejvida, njegov učinak u seriji je i dalje pod lupom širom sveta. Veteran glumac je izjavio da bi voleo da se ponovo pojavi u ulozi agenta Foksa Moldera. "Naravno, želeo bih da se vratim. Ja volim tu seriju."


Ovih dana Duhovni je zauzet hit serijom Kalifornikacija i filmom Joneses, u kojem se pojavljuje kao Stiv Džons —  čoveka kojem nije problem da prodaje nedostižni životni stil komšijama, sve dok ga oslobodjenje ne natera da shvati da postoje i drugačije stvari od televizora sa ravnim ekranom i kosačica za travu koje mogu da se voze. U stvarnosti, Duhovni kaže da je isto shvatio radeći na seriji Dosije X.
"Dok sam radio na Dosijeu X, prešao sam preko toga," objašnjavajući prodaju holivudske fantazije. "Nisam neophodno i jasno pro-vladin momak. Jedan manji deo mene je anarhista. Shvatio sam da klinci žele da rade u FBI-u delimično zbog Dosijea X.''
"Super je kada je rad inspirisan nečim, ali je pravna prinuda očajna usluga," dodaje Duhovni, uz komentar da je osećao konflikt vezan za ohrabrivanje ljudi koji su želeli da se priključe vladi misleći da bi im bili dodeljivani neki kul slučajevi vezani za vanzemaljce. "Kako ja mogu da inspirišem ljude da rade?" [Kandidati za FBI bi pomislili] da bi mogli da imaju ovakve stvari nazvane Dosije X, što ustvari i nije slučaj," Duhovni se seća efekta talasa kojeg je proizvela ova serija, uz insistiranje da  — kao i Stiv Džons — glumci moraju da budu pažljivi oko toga koju bi vrstu nerealnog životnog stila mogli da podstaknu kod ljudi. "Da, mislimo o tome."
Sada misli o nečem drugom: ponovnom povratku Foksa Moldera, u trečem nastavku filma Dosije X. Tvorac serije Kris Karter je polovinom 2008. rekao da bi voleo da napravi barem još jedan film, ali je Dosije X: Želim da verujem, prikazan sa namerom da je vreme za slučaj vezan za paranormalno nedostajalo već duže vreme. 
Prema Duhovniju, ipak, još uvek postoji nada i ne postoji ništa obeshrabrujuće vezano za film. "Ja volim likove; da [snimio bih još jedan film]," navodi glumac o mogućnosti snimanja Dosijea X 3, poslavši tako poruku nade onima koji još uvek veruju. "Ponosan sam na celu stvar, [ako ne možemo da je ostvarimo] dok mi ne budu trebali steznik i perika, biće dobro." 


mtv.com

3 Comments

  1. Nemoj da cekas na steznik i periku k'o Boda te molim!

    ReplyDelete
  2. Vala bas :)

    @Dana: Mislis Boga? xD
    Ok lapsus, np.

    ReplyDelete
  3. This better be good!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post