Holivudska premijera Džonsovih u utorak je zaista naterala Demi Mur da odlepi! Njen partner u filmu Dejvid Duhovni je uspevao da je zasmejava celo vreme. Njen suprug Ašton Kučer i ćerka Rumer Vilis su takodje doprineli njenom raspoloženju dok je cela ekipa bila na tepihu!
Tokom premijere, Demi je navlačila Dejvida na Twitter!
“Ona me je naterala na to,” rekao je Dejvid reporterima. “Bio sam na Twitteru jedino sa Demi. Rekao sam da javi svima da sam ovde.”
Film u kojem glavne uloge tumače Dejvid i Demi govori o prividu savršene porodice koja živi američki san u predgradju, ali ne i o komšijama kakve bi trebalo da budu.
“To je baš originalno,” naveo je Dejvid. “Skoro da sam hteo da odustanem od originalnih projekata poput ovog sa tako jedinstvenom temom.”
“Jedino se možete nadati da je publika zadovoljna, da je film zabavan i da može da dopre do vas,” objašnjavajući šta ljudi mogu da očekuju od filma. “Uvek se pitate kako će publika da reaguje.”
Dakle, šta je američki san za Dejvida?
“Ja sam ga već ostvario,” rekao je. “Veoma sam srećan uz predivnu porodicu.”
I jedva čeka da provede leto sa njima!
“Doći će iz Njujorka čim se bude završila školska godina. Čim završe sa obavezama u školi doći će u Los Andjeles da provedu leto sa mnom!”


http://www.okmagazine.com/2010/04/david-demi-keep-up-with-the-joneses-premiere/

Post a Comment

Previous Post Next Post