New York Magazine je u kratkom ali zanimljivom intervjuu proćaskao sa Dejvidom i Džilijen, koju kako navode, za razliku od Dejvida nisu ni očekivali na premijeri. Izmedju ostalog njih dvoje su na duhovit način spomenuli poslednji trač o filmu Dosije X 3, a bilo je reči i o njihovim aktuelnim projektima.



Koliko se često vidjate? 
Duhovni: Ne toliko često. Dva puta godišnje?
Anderson: Da, toliko. 
Duhovni: Zavisi od toga da li simamo film Dosije X ili ne. Ako ga snimamo, vidjamo se često. 
Anderson: Film će se očigledno snimati u Francuskoj.
Glumićete u njemu?
Duhovni: Ne, ne uopšte. Izgleda da je uradjen scenario.
Aderson: Mi nismo u njemu.
Duhovni: Ali bismo uvek voleli da snimimo još jedan film. Videćemo. Starimo, ali bismo voleli to. Mislim, samo ja starim, ne i ona. 

Da li biste zadržali uloge ili biste postali FBI mentori?
Duhovni: Ne bih voleo da radim njen deo.
Anderson: Koristila bih štake. On bi bio u invalidskim kolicima. Ali, bilo bi zanimljivo.
Duhovni: Mogao bih zauvek da radim ovo. Uvek se vraćam na staro. Na kraju trke, sve je u najboljem redu.

Da li kontaktirate putem imejla?
Duhovni: Pomalo.
Anderson: Malo teksta, malo Blekberi akcije.
Duhovni: Ne znam koliko ste upućeni, ali Džilijen je uspešna pozorišna glumica. Došla je čak iz Londona da me vidi. Veoma sam dirnut njenim gestom.

Čime se bavite u Londonu?
Anderson: Živim u Londonu i snimam film Džoni Ingliš 2.

I jednostavno niste mogli da propustite Dejvidovu predstavu večeras?
Anderson: Rečeno mi je da će konačno da se izdiže. Morala sam to da vidim sopstvenim očima.

Zar se niste izdizali u Dosijeu X?
Duhovni: Da, naravno da jesam.
Anderson: Naravno.
Duhovni: Zato su me i izabrali za predstavu. To je nešto što umem da radim.
Anderson: Opet se identifikuješ sa likom, čoveče!

Ovo je bilo više realistično izdizanje?
Duhovni: Dovoljno realno.
Da li vas boli u onim scenama sa Amandom Pit u kojima vas ona bije?
Duhovni: Ponekad mi sredi uvo, ali me uglavnom boli obraz.

Postoji scena sa prostitutkom. Da li u Kalifornikaciji postoji priprema za scenu sa felaciom?
Duhovni: Postoje prostitutke i na drugim mestima, a ne samo u Kalifornikaciji. Ovo nije jedina serija koja prikazuje seks.

Vaša supruga Téa kaže da koristite iPad kao kolegu na sceni...
Duhovni: Da. To je odlično.
Anderson: Tvoj iPad?
Duhovni: Ovo će zvučati kao reklama. Postoji stvar koja se zove iProba.

Zar?
Duhovni: Dobijete scenario na iPad-u i onda možete da snimite vaš deo ili ono što izgovara neko drugi i scenario se mota.
Anderson: Nemoguće! A reči druge osobe upućene tebi?
Duhovni: Da, možeš da ih snimiš. Tako vežbaš potpuno sam i pričaš sam sa sobom. To je odlično.
Još jedno pitanje za kraj. Da li ste počeli da se molite više od kada radite ovu predstavu?
Duhovni: Ne baš. Dosta sam se molio u njoj.

nymag

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post