Glumica je izjavila za britanski Sun da je komunikacija ključ kojim se održava pozitivan odnos roditelja i dece. Ona stalno razgovara sa svojom šesnaestogodišnjom ćerkom Pajper kako bi ostala bliska sa njom.

"Bila sam problematična, buntovna tinejdžerka. Kada sam napustila sredju školu drugovi iz odeljenja su me proglasili za nekoga ko 'ima najviše šansi da bude hapšen'."

"Iako sam živela u Americi, London je moj dom. Onda sam shvatila da živim sa roditeljima u Mičigenu. Upravo se ista situacija dešava sa mojom ćerkom Pajper."

"Naučila sam da je trebalo više da govorim onome što sam osećala, umesto toga sam čuvala to u sebi i bila ozlojedjena... Trebalo je da pričam o svojim osećanjima."

"Razgovaram neprestalno sa Pajper. Mislim da je ta količina razgovora - o svemu i svačemu - korak napred." 

(Digital Spy)


Ceo intervju (verzija za štampanje):


The Sun

Post a Comment

Previous Post Next Post