foto credit: Philiater1
Kada ste bili najsrećniji?
U materici.
Koji je vaš najveći strah?
Ludilo.
Koje je vaše najranije sećanje?
Imam godinu dana, nalazim se u Portoriku, moja stopala su u pesku, na sebi imam pelenu i držim ukrasno jaje u ruci.
Kojoj osobi se divite i zbog čega?
Obami, jer uprkos svemu završava započeti posao koristeći dobrotu i principe. 
Zbog koje mane se najviše se kajete?
Zbog sabotaže.
Koju manu nimalo ne cenite kod drugih?
Zadirkivanje.
Zbog čega ste se najviše posramili?
Misleći da činim uslugu Viktoriji Bekam, spustila sam joj kragnu. Nije mi ni palo na pamet da je možda zelela da je nosi uspravno. Nema potrebe da kažem da ovaj postupak iz najbolje namere nije prošao kako treba.
Koja je vaša najvrednija imovina?
Moja deca - Pajper, Oskar i Feliks. Naravno da ih ne posedujem, ali ako bih rekla nešto drugo, to bi bilo potpuno pogrešno.

Šta vas čini nesrećnom?
Samu sebe činim nestećnom.
Šta vam najviše smeta u vašim pojavljivanjima?
Dužina pojavljivanja.
Ako biste mogli nešto izumrlo da vratite u život, šta bi to bilo?
Amazon.
Ko bi vas glumio u filmu posvećenom vašem šivotu?
Džoni Dep.
Koja je vaša najgora navika?
Da sam u pravu.
Mačka ili pas?
Pas: Alergična sam na činjenicu da mačke znaju mnogo više o meni od same sebe.
Vaše najomiljenije skrivljeno zadovoljstvno?
Ne vežbam.
Kome najviše želite da kažete da vam je žao i zbog čega?
Profesorki geografije iz sednje škole, jer sam joj zalepila žvaku za stolicu i zato što sam uništila njenu najomiljeniju suknju.
Da li ste nekada rekli da volite nekog, a da to niste ni mislili?
Da.
Koje osobe ne volite i zbog čega?
Dvoumim se izmedju Raša Limoba i Glen Bek.
Koji je vaš najgori posao?
Pilot epizoda Dosijea X.
Kako se relaksirate?
Ulazim u harmoniju sa samom sobom.
Kada ste bili najbliži smrti?
Slon u Keniji se kreće ispred našeg auta dok smo pokušavali da se okrenemo  i odemo sa mesta bez izlaza.
Šta vas održava budnom noću?
Moj dvogodišnji sin.
Koja je najvažnija lekcija koju vas je naučio život?
Nisam ta koja upravlja.
Ispričajte nam vic.
Šta nula kaže osmici? Lep kaiš.

guardian q&a

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post