Koautor serije Dosije X, Frenk Spotnic, objavio je još jedno pismo na mreži Big Light o trenutnom statusu trećeg filma. Kao i do sada, bio je optimista:

"Od kada je film Dosije X: Želim da verujem objavljen pre više od tri godine, najčešće pitanje koje sam postavljao samom sebi bilo je 'Kada će se pojaviti sledeći Dosije X film? '
Status na boks-ofisu poslednjeg filma otežao je odgovor. Neki ljudi su mišljenja da pubilika jednostavno više nije negde tamo. Drugi su krivili radnju filma, relativno skroman budžet, nedostatak promocije, datum premijere ili čak sam film.
Ali, bez obzira na to ko je kriv, rekao sam svima koji žele da čuju da bi bila greška isključiti novi film iz budućih projekata. 'Ne odustajte,' ponavljao sam samom sebi citirajući iznova i iznova rečenicu koju je otac Krisman rekao Skali u poslednjem filmu.
Podrška fanova širom sveta, naročito sjajnog tima sajta XFilesNews.com, bila je nepokolebljiva. Fanovi serije su periodično organizovali maštovite i jake kampranje koje su trebale da skrenu pažnju studija - da podsete Foksove ljude da sede na jednom od najvećih franšiza u istoriji, kreativnom i komercijalnom zlatnom rudniku koji je zapostavljen. 
Do decembra 2012. nas deli samo osam meseci, do značajnog datuma za seriju, kada će vanzemaljci napasti zemlju. Voleo bih da sam danas objavo da je napisan scenario ili  barem da je naručen. Nije, uprkos mom navijanju, ljubaznošću i čistom zvocanju u poslednjih nekoliko godina.
Ipak ne pišem da sam odustao.
Želim da kažem da nije kasno za snimanje novog filma Dosije X.
Želim da kažem da još uvek verujem da je publika negde tamo i da čeka epski film koji bi stavio kraj na sadržajnu i kompleksnu priču o vanzemaljcima.
Želim da kažem da je nedovršeno poslednje poglavlje ove velike priče teška sramota i veliki gubitak.
Želim da kažem da ne odustajem.
A nadam se da nećete ni vi."

biglight

Post a Comment

Previous Post Next Post