Aktuelna uloga. G-djica Havišem u seriji Velika očekivanja. Volim da budem plaćena za uloge lujki.
Izmedju Amerike i Britanije, gde sada živim.  Rodjena sam u SAD, formalno provela nekoliko godina u UK, zatim se selim za Mičigen sa 11 godina. U početku sam bila uzbudjena zbog ove avanture. Nisam se brinula o tome koliko ću biti odvojena od onog britanskog koje nosim u sebi.
Šta je britansko, a šta američko u meni. Upravo sam bila u Los Andjelesu i sunce je sijalo, a ja sam se mnogo smejala. Osećam se kao prijatnija osoba dok sam u Americi. Moja britanska strana je temperamentnija.
Razlika u podizanju muške i ženske dece. Noć i dan. Sa mojim sinovima, ako postoji nešto strmo, biće strmije; ako će se nešto slomiti, slomljeno je; ako je nešto na površini, srušiće ga. Kada je moja ćerka bila mladja, volela je jedino da crta.
Kolega sa kojim je postojalo najviše hemije. To bi morao da bude Dejvid Duhovni iz Dosijea X. Nema ničeg -osim nas- što bi tome stalo na put.
Najomiljenije utočište. Bilo čiji dom. Relaksiram se jedino kada nisam blizu stvari koje treba da budu uradjene. Sedeljka pored nečijeg bazena jednaka je vremenu koje se posvećuje magazinu.

Ladies Home Journal

Post a Comment

Previous Post Next Post