Iako je otvoreno pričala o lezbejskim vezama u tinejdžerskim danima, Džilijan nije voljna da etiketira svoju "fluidnu" seksualnost. Majka troje dece, koja iza sebe ima i dva braka, otkriva da ju je smrt bivše devojke ubedila o "vodjenju razgovora o nijansama u seksulanosti".

 Četrdesettrogodišnja glumica je pre nekoliko meseci priznala da je imala veze sa pripadnicama istog pola. U najnovijem intervjuu za Sandej Tajms glumica objašnjava da je u magazinu Aut govorila o gejevima i izboru, i o pogledu na to da je moguće izabrati heteroseksualnost u izvesnom smislu. 

 "Odlučila sam da pričam o tome jer je žena sa kojom sam bila u vezi pre par decenija umrla prošle godine." [...] "Oduvek sam znala da još uvek volim momke. Biti gej nije uvek nešto sa čime sam se identifikovala u potpunosti, jer to za mene nije bio jedini izbor. Postoje mnogi tinejdžeri koji su zbunjeni sopstvenom seksualnošću, i svesna sam potrebe da budem otvorena po pitanju njene fluidnosti." {daily mail}





foto: Heri Borden
skanovi i transkript intervjua: All About Gillian

Post a Comment

Previous Post Next Post