SciFiNow prenosti izjavu da je lik Mistera X izbačen iz popularne serije zbog glavnog glumca! Ovaj svojevrstan pomoćnik Moldera i Skali se pojavljuje tokom druge sezone serije kao naslednik Dubokog grla.

Njegovo prvo pojavljivanje zabeleženo je u epizodi The Host, a poslednje u četvrtoj sezoni, kada je na njega pucano iz pištolja (epizoda Herrenvolk). Uprkos tome što se kasnije pojavljuje kao duh, glumac Stiven Vilijams tvrdi da Dejvid Duhovni nije imao lepo mišljenje o njemu i da je njegov lik prerano nestao iz scenarija.

"Čuo sam govorkanja o tome da je taj drkadžija Duhovni postao ljubomoran na mene i da uspeo da me izbaci iz serije", objasnio je Vilijams na konvenciji serije Natprirodno.

"Radio sam sa ekipom pet godina na seriji 21 Džamp strit. Ista ekipa radila je na Dosijeu X i kada sam dobio ulogu počeli su da me poštuju više nego Duhovnog. To je verovatno bio razlog zbog kojeg sam izuzet iz serije."

Post a Comment

Previous Post Next Post