Dejvid Duhovni koji je najpopularniji po ulogama u serijama "Dosije X" i "Kalifornikacija", izjavio je da o glumi nije ni razmisljao sve dok nije počeo da se bliži tridesetim.
"Želeo sam da pišem komade. Studirao sam "Jejl", a engleska literatura nije pogodna za glumu... Želeo sam to da spojim i činilo mi se da ako već želim da se bavim pisanjem komada moram nešto i da naučim o izgovaranju teksta. Možda bi mi to pomoglo kao piscu da se bolje razumem i u taj aspekt. Tako je to počelo."

Karijeru nastavlja tumačeći uloge u "Tvin Piksu", "Denvnicima crvene cipele" i naravno "Dosijeu X", koji ga je načinio seks simbolom.
"U početku je delovalo blaženo samosvesno i to nije šala. Znao sam da je to bilo dobro. Ne savršeno u nekom kuražljivom smislu, ali sam govorio sebi: 'Da, mogu ja ovo'. Jedino mi je bilo potrebno da verujem u nešto."

Duhovni zahvaljuje "Dosijeu X" koji mu je bio od velike pomoći oko glume: "Svaki dan sam morao da idem na posao na po 14 sati, godinu za godinom. Ne znam da li bih postigao ovoliko da sam snimao isključivo filmove na kojima bih se zadržavao po otprilike tri meseca. U svakom smislu reči bilo je dobro za mene svakodnevno peći zanat."
Praveći osvrt za starim epizodama "Dosijea X", Dejvid ih uporedjuje sa filmovima kućne produkcije.
"Smejaću se koliko sam bio loš. Imao sam običaj da kažem Tei: 'Vidiš li koliko sam loš?', a ona se nikada ne bi složila sa mnom, iako je delovalo neprijatno smešno, koliko i kućni snimci."

U "Kalifornikaciji" Dejvid igra pisca britkog jezika, Henk Mudija, koji samog sebe konstantno upliće u nečuvene i situacije često povezane sa seksom i navodi da nije jednostavno uobličiti dijaloge iz kojih treba izvući poruku.
"Ponekad bolje pisanje scenarija ima za posledicu težu glumu, jer želite da robujete njime. Teško je biti brz i proračunat u životu. Morate se truditi da otkrivate, a ne da vežbate život."

Peta sezona serije vraća Henka u Los Andjeles, dok pokušava da trajno sredi svoju vezu sa bivšom ljubavi, Karen.
"Henk i Karen se godinama menjaju na njima svojstven način i moraju da veruju da su po prvi put u pravu. Moraju se vratiti na sam početak."

Članak preuzet sa sajta: Nju Ziland Herald

Post a Comment

Previous Post Next Post