Glumica Helena Bonam Karter je u Londonu na filmskom festivalu govorila o ulozi gospodjice Havišem u filmskoj verziji "Velikih očekivanja" i uporedila je svoj lik sa likom kojeg je u britanskoj adaptaciji mini-serije tumačila Džilijan Anderson.

Karterova je otkrila je "njenu ideju ukrala" zvezda "Dosijea X": "Srećom, pogledala sam seriju nakon filma u kojoj je mladja koleginica briljirala, pa me je nakon poziva Majka Nivela (režisera filma) ova ideja navela da pomislim: 'Odlično, ovo niko nije radio u svojim četrdesetim, jer uloge obično pripadaju nešto starijim glumicama'."

Ipak, nije bilo ljutnje dok je hvalila rivalku, navodeći: "Mislila sam da je ovo izuzetna ideja, jedinstvena i drugačija i zbog toga želim da radim nešto što do sada niko nije; zato sam i pristala na ovu ulogu, ali sam nakon toga saznala za Džilijan i pomislila: 'Super, i Džilijan radi to isto, a u pitanju je odlična glumica koja je čak i mladja od mene; ipak, shvatila sam gledajući je da se njena gluma znatno razlikuje, da je odradila besprekoran posao i reći ću da je verovatno bila bolja od mene u tome, ali je u svemu tome dobro to što možete napraviti različit pristup, baš kao što smo i nas dve same uradile, pa se ovde radi o dve različite gospodijice Havišem."

Entertainment Wise

Post a Comment

Previous Post Next Post