HQ scan: gaws


Prevod teksta sa slike:

"Oduvek sam znala da ću ostati ovde," navodi glumica Džilijan Anderson, najpoznatija po ulozi specijalnog agenta Dejne Skali u "Dosijeu X", za koji je dobila nagradu Emi, Zlatni globus i dve statue SAG nagrada. Andersonova koja je englesko-irskog porekla, a rodjena Amerikanka, provela je svoje detinjstvo po čitavom svetu, ali ju je oduvek nešto vuklo nazad u Britaniju. "Mislim da je to u mojim venama. Čak i dok sam bila tinejdžerka, ostajala bih sa porodicom u stanu u Haringeju, nakon povratka iz Mičigena. Živela sam na različitim mestima, ali je London jedini grad koji mi veoma nedostajao."

Nakon prihvaćenih uloga u upečatljivim televizijskim adaptacijama - "Sumorna kuća", "Velika očekivanja" i predstava "Kuća lutaka", sledi njena uloga detektivke u dramskoj seriji mreže BBC, pod nazivom "The Fall". Kao podpukovnik policije, Stela Gibson ima 28 dana da reši slučaj ubistva u Belfastu. "Ona je verovatno moj najomiljeniji lik koga sam ikada igrala. Veoma mi se dopada."

Za poslednjih 10 godina preselila se sa Noting Hila u Blumzbjuri i sada je nastanjena dalje na istok. "Nedelja ujutru je rezervisana za poseban doručak  –  palačinke ili kafa u najbližem kafeu i odlazak u park ili igralište sa mojim sinovima. U nekom trenutku tokom dana oni jednostavno moraju da izadju napolje. Moja ćerka tinejdžerka je umetnica pa odlazimo zajedno u galerije na Kraljevskoj Akademiji, Hejvardu, Nacionalnoj galeriji portreta. Rutina odlaska na pijacu cveća u ulici Kolumbia Roud je uvek zanimljiva, uz usputnu kupovinu kobasica i odlaska na kapućino."

"Najomiljenija stvar vezana za London su ljudi kojima je dozvoljeno da budu što to jesu - šta god to značilo. Ovde se osećam slobodnije nego na bilo kom drugom mestu. Volim da šetam ulicom i slušam ljude kako pričaju različitim jezicima, a opet, osećaj je pravi britanski."

Slika:  http://townmagazine.co.uk/
Tekst preuzet sa bloga: All About Gillian

Post a Comment

Previous Post Next Post