Džilijan je izjavila da bi mogla da zameni Helen Miren i postane nova kraljica televizijskog trilera u novoj seriji za koju smatra da je naslednik "Glavnog osumnjičenog". Zvezda "Dosijea X" ubedjena je da će lik detektivke Stele Gibson biti prisutan godinama na televiziji i postati predmet obožavanja, sledeći veliki uspeh serije "Broadchurch".  

Finalne epizode "Broadchurch-a" privukle su preko 9 miliona gledalaca na ITV-ju i mnogi od njih će uživati dok Stela traga za serijskim ubicom na kanalu BBC 2. Govoreći o napetosti u novoj drami, Džilijan je navela: “Oduvek sam bila ljubitelj "Glavnog osumnjičenog" i stalno sam čitala druge pokušaje koji bi nasledili ovu seriju, ali sam ih smatrala nedovoljno dobrim. Postoji nešto u seriji "The Fall" što joj daje dubinu, kompleksnost, ali u isto vreme i jednostavnost. Veoma sam je zavolela i nakon pročitane tri epizode sam pristala da glumim u njoj, svidja mi se razvoj dogadjaja i činjenica da ne možete da spoznate ko je zapravo Stela, dok opet želite da otkrijete to. Element misterije je ovde isključen.”

Džilijan je rekla da je “definitivno” zainteresovana za nove epizode ove serije, a scenaristi već pregovaraju o nastavku i drugoj sezoni. Njen lik Stela ima petlju. U prvoj epizodi daje ključ hotelske sobe policajcu koji joj se svidja. Džilijan se takodje prikazuje u kupaćem kostimu dok svakodnevno vežba u bazenu.

Govoreći o prikazivanju prve epizode otkriva da je ovih dana pravi “pustinjak” i da manje izlazi dok živi u Londonu i kada ne radi: “Kako god bilo ja sam u neku ruku pustinjak, a još sam veći pustinjak dok radim. Čak i kad imam par dana odmora, uglavnom ostajem u hotelskoj sobi. Ne znam da li je to neophodno dok se uživljavam u likove ili jednostavno usredsredjujem misli na posao.”

Helen Miren tumačila je ulogu detektivke Džejn Tenison od 1991-1996. i 2003-2006. Dobitnica je mnogih nagrada za ovu ulogu, dok ju je redovno pratilo preko devet miliona gledalaca. 

Izvor iz televizije je naveo: “Prateći uspeh "Broadchurch-a", mislimo da je ovo pravo vreme za premijeru nove serije o ubistvima. Džilijan želi da njena uloga bude dugoročna, a Stela Gibson svakako ima veliki potencijal.”



Tekst: Mirror.co.uk

Post a Comment

Previous Post Next Post