Glumica je počasna gošća koja će učestvovati na predstojećem Otava Komik-konu, koji počinje u petak. Njen panel zakazan je za vikend (subota ili nedelja) i na njemu će govoriti o "Dosijeu X" i "Hanibalu". Povodom ovog gostovanja, Džilijan je odgovorila na pet pitanja u okviru intervjua za kanadski dnevni list "Otava San".

- Ove godine se obeležava dvadesetogodišnjica "Dosijea X". Šta vam je ostalo najupečatljivije tokom tumačenja uloge specijalnog agenta Dejne Skali?
- Bila sam blagoslovena da tumačim lik koga sam toliko volela, s obzirom da to da sam živela sa njom veoma dug period.
- Fanovi u Otavi sa nestrpljenjem očekuju vaš dolazak na Komik-kon. Šta vam se svidja povodom dolaska na njega?
- Daje mi priliku da sretnem neke od ljudi koji su pomogli da serija traje toliko dugo i da im se zahvalim za njihovu neumornu podršku. Godišnjica serije je idealno vreme za to, a onda natrag u jazbinu.
- Podržavate ljudska prava saradjujući sa odredjenim brojem različitih organizacija i humanitarnih akcija. Kada ste postali svesni da je važno dati podršku?
- Shvatila sam to još na početku, kada je ogroman uticaj serije ostavio veliki utisak na moj život, a što me nije učinilo srećnijom. Shvatila sam da iz ovog sigurno proizilazi nešto dobro, a što se ne odnosi samo na ono što bih želela da dobijem.
- Zbog čega ste se odlučili na povratak na televizijsku mrežu ulogom u "Hanibalu"?
- Bilo je i vreme. Najviše zbog mešavine neodoljivih kolega i tehnika ispiranja mozga Brajana Fulera.
- Kakve su šanse da publika vidi još jedan "Dosije X" film?
- Nemam pojma.


Ottawasun.com

Post a Comment

Previous Post Next Post