Kako bi dvadesetogodišnjicu premijernog emitovanja pilot epizode učinili još nezaboravnijom, ekipa glumaca i saradnika je sa fanovima podelila poruke u kojima se zahvaljuju na učešću u izvanrednoj i nezaboravnoj seriji, osvrćući se pri tom na svoja dragocena iskustva tokom devetogodišnjeg postojanja "Dosijea X".



Fan sajt X Files News je u celini objavio njihove poruke.


Kris Karter:

"Dvadeset godina!
(Za mene, dvadeset jedna).

Najbolje profesionalno iskustvo u mom životu. Toliko uspomena, prijateljstava, dok se sav taj mukotrpni rad se topi i postaje... istorija.

Najbolje od svega je verovatno dugo postojanje ne samo serije, već i Moldera i Skali.

Neka žive još dugo.

A i fanovi - bez kojih bi smo bili samo još jedna obična serija.

Hvala vam."


Frenk Spotnic:

"Srećna dvadesetogodišnjica "Dosijeu X" i fanovima. Ovo je bilo neverovatno putovanje, koje još uvek nije završeno. Ne odustajte."


Džilijan Anderson:



Anabet Giš:

"Srećna, srećna dvadeseta godišnjica celom "Dosije X" klanu.

Neprevazidjena strast i intelekt svetskih razmera nikad ne prestaju da zadivljuju!"


Robert Patrik:

"Rad na "Dosijeu X" predstavlja dragoceno iskustvo i jedan od vrhunaca moje karijere! Odličan scenario, predivni glumci i nadahnuta režija!"


Mark Snou:

"Dragi ljudi iz "Dosijea X" i prijatelji,

 Čestitke za trajanje magije koja održava naš dragi "Dosije X", pogotovu  za ovu priliku.

Moja ljubav prema vama nikada neće prestati da postoji, čak i onda kada me više ne bude bilo.

Znam da ću i dalje moći da čujem zvižduke magije!"


Lori Holden:

"Toliko sam uzbudjena zbog dvadesetogodišnjice "Dosijea X".
... Istinske televizijske istorije.

Osećam se blagosloveno jer sam mogla da budem deo nje."


Brus Harvud:





Šila Larken:

"Dvadeset godina!

Teško je poverovati. Srećna sam i ponosna što sam uopšte bila samo mali deo televizijske istorije.

Nikada nisam mogla ni da pomislim da ću sa svojih četrdeset devet godina moći da započnem putovanje sa nekim od  najboljih scenarista, režisera, glumaca i producenata u industriji.

Osvrćem se za tim sa velikim poštovanjem.

Ne mogu se dovoljno zahvaliti fanovima na njihovoj lojalnosti, jer su oni pomogli da ova odlična serija i dalje živi!!!"


 Din Hagland:

"Želim da svi znaju koliko sam srećan jer svi proslavljaju 20 godina od kako je počela serija. Teško je poverovati da sam imao dvanaest godina kada sam se po prvi put pojavio u prvoj sezoni!!! (pa dobro, onda.)

Hvala vam jer ste bili najbolji fanovi ikada, a videćemo se već na sledećoj konvenciji negde u svetu.

Sve najbolje i zapamtite da su Revolveraši najbolji!!

Din"

Post a Comment

Previous Post Next Post