Nakon sticanja statusa legende u seriji "Dosije X", usledio je uspeh u hit seriji "Kalifornikacija". Serija se privodi kraju, a poslednje scene su nedavno snimljene. Ipak, Duhovni se uveliko sprema za ulogu u seriji "Aquarius". Novinari lista "Ahlan!", čije je sedište u Emiratima, iskoristili su priliku da popularnom glumcu postave nekoliko pitanja i saznaju kako izgleda prelaz iz jedne serije u drugu.

Kako ste se osećali poslednjeg dana snimanja "Kalifornikacije"?
Ne znam kako sam uspevao da zadržim suze. Predstavljao sam figuru oca na snimanju, pa sam shvatio da bi moj plač potpuno slomio ostatak tima.

Serija je privedena kraju, šta planirate sledeće?
Sada sam na Menhetnu, ali nemam strog raspored. Ujutru se obično probudim i planiram novi dan. Sledećeg meseca odlazim za Los Andjeles i počinjem snimanje NBC-jeve serije "Aquarius".

Vaše lice još uvek izgleda sveže, u čemu je tajna? 
Imam 53 godine, a ljudi mi obično kažu da sam pet godina mladji. Ne vodim mnogo računa o sebi, ali mislim da su za to zaslužni geni. Na primer, moja sestra ima 46 godina, a još uvek joj traže ličnu kartu.

Kako uspevate da održite liniju? 
Volim da održavam kuću i trčim za kuglicama prašine ispod kreveta! Čišćenje više nije isključiv posao samo za domaćice. Kada mi je kuća čista i organizovana osećam kao da mi je život sredjen do najsitnijeg detalja. To mi pruža neposredno zadovoljstvo i mnogo je jeftinije od terapije!

Dakle, ne pridžavate se posebne dijete i ne izbegavate odredjenu hranu? 
Nikako! Potajno volim da jedem buter od kikirikija! Kad god bih uzeo punu kašiku, slike detinjstva mi prolete pred očima. Kao dete sam voleo da pojedem po teglu na dan, ali u ovim godinama pokušavam da budem umereniji.

Opa. Za koje tajne još uvek nismo čuli?
Sviram gitaru! Ustvari, nije baš da 'sviram', jer bi ispalo da preterujem. Iskreno, kada bi me čuli da sviram, verovatno bi pucali sebi u glavu – ili u mene, zapravo. Prijatelji mi kažu da je "interesantno" ili "eksperimentalno", a ustvari mi na fin način govore da nemam pojma.


Post a Comment

Previous Post Next Post