Glumac je proćaskao sa novinarom magazina "Pipl" o "poslednjoj stvari" koju je...

Kada sam poslednji put napravio jelo
Bilo je to još u ledenom dobu! Iako se to ne računa u kuvanje, ćerka i sin vole sendviče koje pravim.

Poslednja stvar koju sam izgubio
Gubim sve stvari. Sinoć sam išao na večeru i zamalo da izgubim vozačku dozvolu. Vadio sam pare iz novčanika i sasvim slučajno čuo kako dozvola pada na pod. Mogla je da bude izgubljena zauvek.

Kada sam poslednji put kupio poklon
Bilo je to za ćerkin rodjendan u aprilu i u pitanju je gitara koju sada svira, a koja se meni dopala. Kupio sam joj crnu gitaru koju je potpisala Avril Lavinj sa lobanjom na njoj. Shvatio sam da deca vole da sviraju gitare koje odlično izgledaju.

Kada sam se poslednji put smejao
Nedavno sam orezivao drvo i bilo je mnogo grana nalik na tela koje gore. Zbog toga sam se smejao sa komšijom [u pitanju je Kris Karter].



people.com

Post a Comment

Previous Post Next Post