Scenarista Džon Maknamara i producent Marti Adelstin govorili su o nastanku projekta "Aquarius". Maknamara je najpre objasnio kako je došao na ovu ideju i kakva je bila Adelstinova reakcija.

"Razvoj 'Aquarius-a' bio je vezan za televiziju od koje mi je muka, posmatrajući je 30 godina unazad", navodi Meknamara, čiji scenariji i produkcije obuhvataju "In Plain Sight" i "Lois & Clark: The New Adventures of Superman". Njegova prvobitna ideja za "Aquarius" obuhvatala bi pet romana koji bi pratili Mensonovu priču i transformaciju Amerike u periodu izmedju 1967. i 1971. godine. Medjutim, kada je ovu ideju izneo Adelstinu, nastao je problem.

"Marti mi je rekao: 'Čekaj, čekaj, ovo je glupo.' Pitao sam: 'Ideja je glupa?' A on je dodao: 'Ne, ideja je dobra, ali u romanu nikada nećeš moći da čuješ muziku, a muzika predstavlja eru", priseća se Maknamara. "Zaustavio sam se i pomislio: 'O, bogo, pa ja radim tv seriju.'"

Meknamara i Adelstin su prodali seriju izvesnoj kablovkoj mreži, ali je projekat zaustavljen. Kada je konačno došlo do preokreta, Adelstin je promenio pristup i ponudio ideju Duhovnijevoj menadžerki Melani Grin. "Imam scenario koji bi predstavljao savršenu evoluciju za Dejvida i njegovu karijeru", objasnio joj je Adelstin. "Pojavio se dva dana kasnije, upoznao sa nama i rekao: 'Pristajem.'"

Mračan ton i oštar subjekat materije ove serije predstavlja pogodan pratilac za NBC-jev "Hanibal", još jednu seriju koju je mreža direkno naručila bez pilot projekta. Maknamara tvrdi da će "Aquarius" pomeriti granice prikazivanja serija i da ga je NBC ohrabrio da projekat uvede u teritortiju obično rezervisanu za kablovkse mreže.

"Aquarius" svakako predstavlja ambiciozan projekat. Meknamara je u potpunosti razradio temu za šest sezona serije, pričom koja počinje oktobra 1967. i završava se januara naredne godine. Ako serija bude trajala dovoljno dugo, finalna, šesta sezona bi uskočila u 1983. godinu.

"Ovaj period je bio ključan za našu zemlju", navodi Adelstin. "Odrastao sam u Los Andjelesu. Bio sam dete kada se sve promenilo. Nikada nisam otvarao vrata sve dok nam se nije dogodio Menson. Ono što seriju čini fascinantnom jeste dinamika kojom se menja njen tok."

Tekst: Hollywood Reporter

Post a Comment

Previous Post Next Post