Glumica je čatovala sa fanovima na sajtu lista Gardijan o "Dosijeu X", povratku u lik gospodjice Havišem i kako je biti fan škotskog pevača Paola Nutinija. Prateći pomno njen prednastavak komada "Tramvaj zvani želja", pomenuti list je pozvao glumicu u svoje predstavništvo, kako bi odgovarala na postavljena pitanja čitalaca sajta. Tokom razgovora sa glumicom, utvrdjeno je sledeće:

1. Ljubitelj je životinja
Sa kojom bih se životinjom venčala? Odlično pitanje. Najverovatnije sa konjem, i definitivno mužjakom. Baš sam srećnica! Sa njim sam sigurna u jednoj stvari.
Koja je to najveća životinja koju bih mogla da ubijem golim rukama? Okej, mogla bih da govorim o ovome ako se to odnosi na crtane filmove. Recimo da je u pitanju zlo stvorenje sa besnilom koje bih ubila da spasim sopstveni život, onda bih mogla da savladam... tvora.
2. Povratak "Dosijea X" je negde tamo. Verovatno…
Pregovori su u toku. Krajnji rezultat zavisi od Foksa.
3. Zamalo da joj pozli dok je gledala bioskopski snimak predstave "Tramvaj zvani želja"
Samo što nisam izletela iz sobe. Fasciniralo me je dok gledam šta rade ostalli glumci na sceni dok se Blanš hvata u koštac sa sopstvenom opsesijom ili dok se nalazi iza zavese za kadu. Bilo je snimaka u krupnom planu, te sam mogla detaljnije da spazim emotivno putovanje ostalih likova, što je bilo predivno videti. Svi su bili tako dobri!
4. U potrazi je za duhovitim ulogama
Volela bih da snimim komediju sa Džejsonom Bejtmanom ili Dejvidom O'Raselom. Vragolastu i mračnu, crnu komediju.
5. Gaji velika očekivanja za Dikensov prednastavak
Upravo sam zamislila tajmlaps prednastavak za gospodjicu Havišem. Od momaneta kada je napustila oltar do trenutka kada je vidimo u našoj adaptaciji priče. Tajmlaps fotografije sa njom dok luta oko kuće, njeno posrnuće, dom i njen um, i to bi moglo biti interesantno.
6. Zvuči kao veštica. Na neki način...
Išla sam [na snimanje glasa za vešticu u animiranom filmu "Room on the Broom"] i bila veoma zločesta, a kada su me pozvali da se vratim, rekli su “zapravo, kada smo preslušali snimke u kojima si pričala i psovala u pauzi ponašajući se kao prava veštica, shvatili smo da je to ono što želimo - možeš li da dodješ i budeš ženstvenija, nestašnija i dobrodušnija?
7. Najbolja stvar tokom protekle godine - bila je u istoj sobi za kostime sa Vanesom Kirbi
Igrala je Blanšinu sestru Stelu. Obožavam je. Mladja je nekoliko decenija od mene i provele smo mnogo vremena zabavljajući se. Trudim se da sve bude na svom mestu, dok je ona najneurednija osoba koju sam do sada upoznala. Ne uzbudjuje se povodom toga i ne smeta joj što ovo pričam hiljadama ljudi. Napravila sam fotografije sa njenog dela stola za kostime i planiram da joj ih pošaljem kao poklon sa zakašnjenjem.
8. Njeni odmori su poetični
Otišla sam na safari kroz Namibiju avionom pre više godina, uzduž Obale kostura. Bilo je to jedno od najuzbudljivijih iskustava - sletanje u zalazak sunca medju visoko rastinje, uz zvukove cvrčaka i uzdizanje punog meseca.
9. Kaustična ljubav prema Paolu Nutiniju
Kada sam pre neko veče upoznala Paola Nutinija, osećala sam se kao pravi fan po prvi put u svom životu. Pogledala sam u njega i pitala kako se zoveš? Odgovorio je: 'Paolo', i ja sam skočila na njega od uzbudjenja! Jedna od mojih najomiljenijih pesama je upravo njegova - 'Iron Sky'. Čovek je pravi genije.
10. Zna zanimljive viceve
Šta je nula rekla osmici? Lep kaiš.

Ceo razgovor sa fanovima: Gardijan

Post a Comment

Previous Post Next Post