Ovonedeljno izdanje magazina Shortlist donosi intervju sa uspešnim glumcem koji je predstavljen i kao taze pisac. Pored tema vezanih za uvrnutu priču o kravi koja putuje za Indiju, Duhovni je govorio o životinjama, sado-mazohizmu i novim avanturama o lovu na vanzemaljce.


Delovi intervjua:

Kako bi Henk Mudi, vaš namučeni pisac iz 'Kalifornikacije', objasnio činjenicu da glumac objavljuje knjigu? 
To bi trebalo da pitate scenaristu Toma Kapinosa. Henk bi najverovatnije želeo da to rade isključivo pisci – on je pomalo snob. Verovatno bi me mrzeo.

Kako izgleda proces pisanja? Da li vam odgovara da pišete svuda?
Ne, Volim da pišem rano izjutra. Ukoliko sam u mogućnosti, počinjem izmedju 5 - 6 sati i prekidam pred ručak. Nikada nisam pisao do kasno u noć.

Da li ste pročitali 'Pedeset nijansi sive'? 
I da jesam ne bih priznao. Svi su mi rekli da su pročitali obično sranje, a i sama radnja me ne interesuje.

Na početku, planirali ste kraće pojavljivanje u 'Dosijeu X'; da li ste naučili da ga volite?
Zapravo, jesam otišao – snimali su godinu dana bez mene, a radilo se inače o osam godina u kontinuitetu. Mislim da smo pomalo prolupali – Kris, Džilijan i ja – jer je bilo previše posla, prebrzo smo postali popularni i sve se jednostavno promenilo. Mislim da smo u tom trenutku postali klinički ludi. Ipak, ponosan sam na tu seriju. Nikada se nisam osvrtao i govorio: 'O, kakva je to bila sramota', što bih možda rekao za garderobu i frizure. Ako bih bio povezivan sa bilo kojom ikonskom serijom na svetu, 'Dosije X' bi bio na samom vrhu.

Saradjivali ste sa Vinsom Giliganom na 'Dosijeu X'. Da li postoji šansa za kameo pojavljivanjem u seriji 'Better Call Saul'? 
Nisam ljubitelj kameo uloga. Mogao bih, ako se radi o ulozi za jednu epizodu gde bih uneo nešto novo, nego da jednostavno skrećem pažnju na sebe... Ipak, mislim da me Vins neće pozvati, a ne bi ni trebalo. Serija mora da nadje svoj oslonac pre samog početka emitovanja.

Priča se da uskačete u odelo agenta Moldera. Šta nam možete reći o tome?
Ovo me sada podseća na berzu. Prošle nedelje bih definitivno rekao 'da', juče bih rekao da nema šanse, a danas kažem 'možda'. Ponekad je teže praviti nastavak serije, nego njenu predhodnicu, jer ne znate da li je to dobro ili loše – dobro je, rekao bih – saradjivati sa dobro poznatom ekipom. Ipak, ovih dana ćemo dobiti konačan odgovor.

Planiran je i povratak 'Tvin Piksa'. Da li vam je stalo da još jednom stavite periku i nanesete šminku?
Više nego što mogu da objasnim. Biće zabavno. Tužan sam zbog toga što je serija izbledela, uz nadu da ću se jednog dana vratiti u svoj lik. Bio sam strpljiv jer sam 25 godina čekao na nastavak, i mislim da je to u redu.

Za kraj, Mudi vs Molder: ko bi pobedio?
Teška odluka. Henk bi igrao prljavo, ali Foks nosi pištolj…

Link intervjua: Shortlist

1 Comments

  1. "Nikada se nisam osvrtao i govorio: 'O, kakva je to bila sramota', što bih možda rekao za garderobu i frizure..."
    Kako to da Blic i B92 nisu napisali članke sa naslovom: "Dejvid Duhovni: Mrzeo sam Moldera, snimao sam samo zbog para?" Gde im je sad to? Ili im je više odgovaralo da popljuju Džilijan slobodnom i besmislenom interpretacijom njenih reči koje su izvrnuli i stavili joj u usta?

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post