Za svoju prvu knjigu Duhovni nije koristio dogodovštine koje su se odigravale iza kulisa "Dosijea X", kao ni ispovesti o scenama seksa u "Kalifornikaciji": Zapravo, napisao je svojevrsni krimić o odmetničkoj kravi.

"Sveta krava" je basna za odrasle koja obiluje dosetkama i blesavim vicevima. Ćuran je brbljiv. Prase začinjuje svoj naglasak jidišom. Ustvari, priča je smeštena u Njujork, odakle tri životinje na čelu sa Elsi Bovari, beže sa farme i lete u one zemlje u kojima ih ljudi neće posmatrati kao jelo na tanjiru.

Inače, Duhovnijeva promocija knjige biće održana 18. februara u zabavnom kompleksu Grouv u Los Andjelesu, u prostorijama izdavača Barns i Noubl. Ovom prilikom, Dejvid je u telefonskom intrvjuu odgovarao na pitanja novinarke Los Andjeles tajmsa.

Delovi intervjua:

Javno ste intervjuisali Krega Fergusona povodom njegovog romana, 2006. godine. Da li se još tada imali ideju da napišete roman?
Oduvek sam to želeo. Da ste me kao dvadesetogodišnjaka pitali šta sam, odgovorio bih vam: "ja sam pisac", iako ne bih imao šta da vam pokažem. To je oduvek predstavljalo moju samoidentifikaciju. Moj otac je bio pisac; objavio je prvi roman u 73. godini, što me je najverovatnije povuklo da ostvarim isto.

Napisali ste uvrnutu basnu. Šta vas je inspirisalo da napravite ovakav izbor?
Voleo bih da vam kažem kako sam donosio odluke u svom životu, ali su se stvari ipak dogadjale neočekivano. Ovo je u početku bila ideja za crtani film. Tako sam se našao usred posla, u Holivudu, gde sam usmerio ideju na nekoliko mesta — što njima nije odgovaralo. A to mi se i nije činilo verovatnim, zbog religijskih pitanja, politike i diskusije da li je dobro gajiti životinje samo zbog ishrane.

Izdaćete i album tokom ove godine?
Da, uskoro.

Da li ćete nastupati na EGOT-u? Znate već: Emi, Gremi, Oskar i Toni?
Ne znam, možda samo na EGO-u…. Kao što sam vam rekao, oduvek sam prkosio sebi kao piscu, i pre nego što sam postao glumac. Kada pored svog imena vidim natpis "glumac", pomislim se: "To nije tačno, ja sam pisac." Nisam svirao i pisao pesme do pre par godina. To je jedna od onih najboljih, sudbonosnih trenutaka u mom životu.

Moraću da pitam: Da li je tačno da vraćaju "Dosije X" i "Tvin Piks"? 
Čini se da je tako. Mogao bih da se kladim da sam na vašem mestu. Mislim da je povratak "Tvin Piksa" rešena stvar. Nadam se da se i moj ženski lik vraća. A što se tiče "Dosijea X" — Foks je prošle nedelje dao maglovitu izjavu. Sigurno je da se nešto dešava. Ovo je kao turneja najvećih hitova benda Eagles.


Intervju: LA Times

- - -

Prvo poglavlje - odlomak, narator Dejvid Duhovni

Post a Comment

Previous Post Next Post