Glumac je u intervjuu za britanski Gardijan predstavio svoju knjigu. Takodje, naveo je razlike izmedju pisanja i glume, a napomenuo je da bi povratak Moldera i Skali mogao da se dogodi uskoro.


[...] Izgleda da je [knjiga] imala za cilj prikaz našeg ophodjenja prema životinjama sa farme, ali i da jedemo previše mesa.
Ne volim da polemišem. Ne pokušavam da prevedem ljude u vegeterijance ili pobornike klimatskih promena. Ne forsiram druge da razmišljaju kao ja i ne želim da knjige pokušavaju to isto. Ovo je, pre svega, posao u šou biznisu. Dostojan rad koji postavlja više pitanja nego što daje odgovore. Ako daje odgovore, onda je u pitanju propaganda. Ova knjiga je rezulat detinjstva: odrastao sam uz Ezopove basne i u pričama koje sam po prvi put čuo, glavni junaci bile su životinje koje govore.

Šta je teže, pisanje ili gluma?
 Ne bi se moglo reći da uživam u pisanju; to je težak posao. Zato uživam u onome što je napisano. Ipak, više bih sumnjao u sebe kao glumac – jer mi je okruženje više vezano za pisanje, nego izvodjenje. Još od malih nogu sam spoznao sebe kao posmatrača, mislioca. Kao dete nisam čak ni pogledao toliko mnogo filmova. [...]

Zašto ne dodjete u London i odigrate omiljenog Beketa?
[Smeh] Pa, Džilijan je odradila odličan posao u Londonu. Ona je prava glumica. Studirala je; ja sam učio svoj posao. Pozorište mi ne bi predstavljalo povratak korenima — to bi onda bio povratak na fakultet. Ipak, volim London. Ako bi mi neko ponudio odličan komad, verovatno bih pristao da igram u njemu.

Još uvek se priča o povratku Moldera i Skali. Zar vi niste završili sa Dosijeom X?
Da ste me ovo pitali pre 10 godina, rekao bih: da, dosta je bilo. Ali u ovom trenutku, to je skoro kao odlazak na turneju sa najvećim hitovima. Bilo bi strava. I mislim da će se to desiti uskoro.


Post a Comment

Previous Post Next Post