Džilijan ulazi osvajačkim korakom u sobu, sitnom, ali moćnom silom. Traži šolju kafe, primećuje bezmasno mleko i daje pogled koji bi zaustavio grizlija u napadu. "Potpuno obrano mleko!", pljujući sa prezirom. "Ako nemaju takvo, uzeću ono sa duplo manje masti." Usmerava pogled prema novinaru intervjua. "Koliko se to puta omakne. On dodaje: "Da li mogu da dobijem hladno punomasno mleko?" "Kada bi ljudi samo ...", muči se Džilijan sa rečima. "Savršeno." Smeje se na način na koji misli. Svirepost je na delu.

Prošlo je više od 20 godina od kako je Anderson postala popularna istražujući paranormalno u "Dosijeu X". Kao FBI agent Dejna Skali, bila je prepozntljiva kao usiljeni skeptik, odevena ne po najnovijoj modi i frizurom preterano stilizovanom fenom. Bilo je definitivno nečega u njoj. Godine 1996, bila je proglašena za najzgodniju ženu na sveta, po izboru čitalaca FHM-a. Predala je devet godina života seriji, koja je privedena kraju 2002, uključujući i dva igrana filma. Od tada je tumačila raznovrsne uloge, igrajući u serijama stilizovanih adaptacija romana – sablasne lepotice od društvenog uticaja Lejdi Dedlok u "Sumornoj kući", srceparajuće ruinirane Lili Bart u "Kući radosti", jezive gospodjice Havišem u BBC-jevim "Velikim očekivanjima" i groteskne viktorijanske madam Kastavej u "Grimiznim i belim laticama". Od nedavno, četrdesetšestogodišnja glumica se može pohvaliti i duplim uspehom – ulogom hladnokrvnog superintendenta Stele Gibson u krimi drami "Pad" i kao Blanš, u uzbudljivoj obradi Vilijamsovog klasika "Tramvaj zvani želja", produkcije Jang Vik.

Sada je Anderson povela Blanš Dibua jedan korak napred – ili korak nazad. U kratkom filmu "The Departure", scenariste Endrua O’Hejgana i u sopstvenoj režiji, zamislila je Blanšin život pre početka predstave. Dat nam je detalj njene sramote: dok ispija iz flaše, priča sama sa sobom, usamljena i očajna. Policajac – neko ko i nije stranac, a na čiju se dobrotu oslanja – dolazi i objašnjava joj da se žalio student koga je zavela i da hitno mora da napusti hotel. "The Departure" postaje eksplicitan i prikazuje pozadinu priče o očaju Blanšinog posrnuća. [...]

Ceo intervju: Guardian

Post a Comment

Previous Post Next Post