Dejvid Duhovni je istakao da nastavak serije prvobitno nije ni bio planiran.
"Kada sam radio seriju, oduvek sam predpostavljao da ćemo prestati da radimo kompletne sezone i napraviti tranziciju ka filmovima koje bismo snimali na svakih pet godina", izjavio je glumac za Holivud reporter.

Duhovni, Anderson i Karter godinama unazad zalagali su se za povratak filmske franšize, što se nije dogodilo, a onda je marta doneta odluka o snimanju šest novih epizoda u okviru mini serije.
"Ideja o filmovima nije opstala. Drugi film očigledno nije bio dovoljno dobar. Foks je napravio nekoliko grešaka koje su naškodile franšizi, pa im još jedan film nije bio potreban. Televizijski milje je znatno promenjen, pa je zamisao o snimanju serije sa manjim brojem epizoda postala prirodna. Tako smo počeli da razmišljamo u drugom smeru: 'Ne smeta mi da snimam seriju dokle god je u pitanju kraća forma'. Ostvarivo je snimiti seriju kao šestočasovni film."

Uprkos njegovom mišljenju da je oštećena franšiza zaustavljena nakon drugog filma, Duhovni nije zabrinut da bi se isto moglo dogoditi i novim epizodama.
"Prošlo je mnogo vremena od kako sam igrao Moldera, pa će mi prvih nekoliko dana biti neobično. Srećom, Džilijan će biti tamo i podržaćemo se medjusobno rečima: 'Ovo mi se ne čini ispravnim' [smeh]. Džilijan, Kris i ja se vraćamo u igru, pa ćemo moći da se proveravamo i govorimo jedni drugima: 'Da li je ovo serija?' Moraćemo da pronadjemo fokus. Sve je ionako stvar relaksacije, a stvari će onda krenuti svojim tokom."

Iako je proteklo sedam godina od kako je poslednji put obuo Molderove cipele i trinaest godina od kako je ukinuta serija, Duhovni napominje da se neće mnogo toga promeniti povratkom "Dosijea X". 
"Serija će ostati ista. Dogadjaće se u drugom vremenu i sa starijim akterima, a promeniće se one stvari kojima je promena prirodna posledica."

Post a Comment

Previous Post Next Post