Džilijan je gostovala na tribini tokom poslednjeg dana konvencije filmova i stripova održane u Dubaiju. “Ovde sam po prvi put i fascinirana sam. Pokrili ste svaki detalj", izjavila je glumica. 

Anderson je izrazila oduševljenje zbog povratka u lik legendarne Skali, napominjući da to nije bila laka odluka. "Nove epizode ranije nisu bile u planu (već film), što me pomalo odbija. Repriziraću ulogu Dejne Skali. Snimićemo šest novih epizoda u Vankuveru tokom juna. Guraće nam kolica. Uzmite u obzir da imam 46 godina. To je pravo ludilo", našalila se.

A zbog čega je serija i dalje neosporivo popularna? "Dejvid i ja smo tumačili najpametnije likove u istoriji televizije", izjavila je u dobro poznatom maniru šaljivdžije.

Tokom tribine, bilo je reči o njenom prošlogodišnjem filmu "Sold", koji prikazuje trgovinu ljudima i život maloletne devojke sa Nepala nakon odlaska u indijski bordel. "Ovo je ozbiljan, ozbiljan, ozbiljan problem koji se ne rešava na adekvatan način ili se uopšte ne priznaje u svetu. Lisa (fotograf na kome je zasnovan Džilijanin lik) je rizikovala svoj život dok je pratila žrtve. Tako je Džerfi (Braun, režiser) bazirao moj lik u filmu, dodao scene i pitao me da li sam slobodna sa snimanje, što se podudaralo sa mojim rasporedom, pa sam imala zadovoljstvo da otputujem za Kalkutu, kojom sam bila oduševljena."

"Mislim da se još uvek prikazuje na festivalima uz prateću kampanju o trgovini ljudima. Na ovaj način se razvija svest i zato bih zamolila sve da ga pogledaju i podrže."



Tekst: The National UAE

Post a Comment

Previous Post Next Post