Andersonova je u tek objavljenom intervjuu (koji datira iz maja, kada je gostovala na londonskom Komik konu) govorila o opasnim situacijama do kojih je došlo tokom snimanja ovog futurističkog filma. U jednoj od scena, izgubila je ravnotežu i ostala bez trepavica zbog udarca u lice. 

"Kada smo snimali scenu u pećini, gurnula sam statistu tokom trčanja, ali kako sam preterala, on je pri padu podigao nogu, šutnuo me u lice i otkinuo sve trepavice", izjavila je glumica kroz smeh. "Njegov đon ih je praktično pokidao sve do jedne."

Ipak, Džilijan preuzima svu krivicu na sebe. "Sama sam kriva. Gurnula sam ga prejako!"

Avaj, ovo nije jedina nezgoda koju je neustrašiva glumica osetila na svojoj koži. "Dok sam snimala scenu u šumi, trčala sam i uganula mišić na preponi."


Post a Comment

Previous Post Next Post