Foks je načino neobičan potez i objavio da će američka publika moći da prisustvuje projekciji prve epizode na glavnoj sceni njujorškog Komik-kona i to tri meseca pre prikazivanja na televiziji.

Za neke od fanova, ova odluka predstavlja svojevrsnu misteriju uvijenu u stilu "Dosijea X", dok su odredjeni fanovi izrazili negodovanje jer će mnogi ljudi biti uskraćeni za premijeru, ne samo zbog udaljenosti ili novca, već i zbog činjenice da su sve karte za Komik-kon već rasprodate.

“Iznenadjen sam ovakvim potezom, jer je preuranjen. Ipak, to mi govori da je Foks zadovoljan krajnjim ishodom i siguran da će prisutni dati pozitivne reakcije. Ne treba zaboraviti sve one tvrdokorne fanove koji će tvitovati i objavljivati statuse na Fejsbuku ili Instagramu. To je marketing kakav ne možete da kupite.”
- Majkl Osijelo, glavni urednik sajta TVLine.com (i fanatik serije)

“Ovo će stvoriti dve frakcije fanova 'Dosije X': moćne i nemoćne. Bićemo zatrpani spojlerima. Želeo sam da izrazim radost i podelim iskustva sa milionima ljudi prateći TV premijeru. A spojlere je nemoguće izbegnuti.”
- Vil Mekinli, scenarista

“Oni ne mare za spojlere, već im je u interesu da se o tome priča. Čisto sumnjam da će se prva epizoda završiti sa nejasnim završetkom koji bi se činio toliko neverovatnim da bi nas naterao da se strpimo dok ne budemo dobili razjašnjenje.”
- Mark Berman, urednik, "TV Media Insights"

“Ako ovo ne bude ispunilo očekivanja mreže Foks i njenih oglasivača, onda bi Foks morao da se vrati besplatnom reklamiranju. Očekuju se visoki rejtinzi -- pogotovu tokom druge večeri. To je ono što će utvrditi da li je postignut uspeh. Netfliks će, na primer, platiti za premium ekskluzivitet. Ukoliko materijal postane hit, povećava se želja korisnika za strimovanjem, zbog čega će Netfliks uložiti novac. Tako bi uspeh mini-serija mogao da stvori još vrednije vlasništvo.”
- Bred Adgejt, stariji istraživački potpredsednik, "Horizon Media"

Izvor: IBT

Post a Comment

Previous Post Next Post