Ovaj nagradjivani glumac ostaje najupamćeniji po ulozi FBI agenta Foksa Moldera u popularnoj naučno-fantastičnoj seriji, naspram koleginice Džilijan Anderson, koja tumači agentkinju Dejnu Skali.
“Fantastično je biti deo tog sveta”, izjavio je. “Najpre deluje pomalo zastrašujuće i kao da ste u zamci. Ali, kako vreme prolazi, učite kako da postanete zahvalni.”

Kako bi pojasnio uspeh stečen serijom "Dosije X", glumac je uzeo za primer Adelin album "21".
“Čitao sam o Adel u Njujork tajmsu. Pitali su producenta za stres sa kojim je pevačica morala da se bori nakon izlaska albuma, i on je odgovorio: ‘Ako pronadjete jednoroga u šumi, to je neverovatna stvar. Ali da pronadjete dva, to je već nemoguće’. Pretpostavljam da sam u nekom trenutku došao u koštac sa činjenicom da je 'Dosije X' moj jednorog i da ovakav uspeh neću moći tek tako da ostvarim sa još jednom serijom – a zapravo neću ni želeti. Dovoljno je imati jedan fenomen, drugi mi već nije potreban. Jedan jednorog je sasvim dovoljan.”

Početna epizoda desete sezone stavlja Moldera i Skali na slučaj povezan sa vanzemaljskom otmicom.
“Čini mi se da je opšta publika podeljena u više različitih frakcija klasifikovanih u grlatu i posvećenu bazu fanova koji će vam dati odgovor na skoro svako pitanje, prilikom pokušaja i dreke za rebutovanjem serije. Ali, izgleda da je 'Dosije X' uspeo da održi svoje prisustvo čak i nakon toliko godina odsustva. Ne znam zbog čega, ali zahvalan sam na tome. Jednostavno tako stoje stvari.”

Dejvid i Džilijan uživaju pohvale za rad mimo "Dosijea X". Dejvid je dao odgovor na pitanje da li je pratio neki od nedavnih Džilijaninih projekata.
“Pogledao sam 'Pad' i mislim da je odličan. Nisam razmišljao o radu na britanskoj televiziji jer živim u Americi. Ipak, smatram da je kvalitet britanske televizije zapanjujuć van granica zemlje.”

Ostatak teksta možete pročitati na sajtu Irish Examiner

Post a Comment

Previous Post Next Post