Snimanje treće sezone serije "Pad" počelo je nedavno, a glumica je izrazila uzbuđenje zbog povratka u lik Stele Gibson. “Snimamo već par nedelja; ponovo sam u njenim cipelama i prepoznatljivoj garderobi, i to mi prija”, navela je u izjavi za britansku novinsku agenciju.

Na pitanje zbog čega je Stela njen najomiljeniji lik, Džilijan je odgovorila: “Delom zbog toga što smo istih godina, ali i zbog činjenice da je poprilično jedinstvena i misteriozna. Još uvek me intrigira i želim da vidim kakav je njen put.”

Iako nema detalja o novim epizodama, Džilijan je navela nekoliko stvari o Steli: “Kroz nekoliko manjih detalja bićemo upoznati sa pričom o njenom poreklu i životnom iskustvu... ali i na koji način je dospela do sadašnje pozicije.”

Glumica je izrazila nadu da u 2016. godini neće imati previše obaveza, iako je isplanirala raspored za nekoliko narednih meseci. ”Nadam se stvarima koje mi neće oduzimati mnogo vremena. Ipak, imam nekoliko planova. Snimila sam "Rat i mir", a "Dosije X" stiže u januaru. Nastavljam sa "Padom" do marta, a nakon toga odlazim za Njujork gde predstavljam "Tramvaj zvani želja"; prošle godine sam igrala u predstavi ovde, a sada se selimo za Njujork.”

”Nedavno sam završila sa snimanjem filma u Indiji, u kom igram (Edvinu Mauntbaten) zajedno sa Hjuom Bonvilom (Lord Mauntbaten).”

Četrdesetsedmogodišnja glumica je zauzeta i pisanjem knjiga. ”Objavila sam roman "Dream of Ice" u okviru trilogije, pa se očekuje i treći nastavak. Radim i na zajedničkom romanu sa prijateljicom, pod nazivom "We", koji će se naći u prodaji sledećeg septembra.”



Takođe, glumica je dala glas za potrebe Audiblovog (Amazon) projekta, gde se našla u ulozi naratora priče Vilkija Kolinsa, "Mrs Zant And The Ghost". “Shvatam da je moj ‘SF kredibilitet’ nastao kao rezultat dugogodišnjeg rada na "Dosijeu X" i da mi je zbog toga ponuđeno da radim na SF audio knjizi.” Ovaj projekat joj je delovao primamljivim i zbog uticaja viktorijanske tradicije pripovedanja priča o duhovima na Badnje veče. ”Obožavam viktorijanske priče; one o duhovima su još bolje.”

Besplatno preuzimanje: http://www.audible.co.uk/pd/Fiction/Mrs-Zant-and-the-Ghost-Audiobook/B019EE5FXY

Izvori: Irish Examiner, Tribute

Post a Comment

Previous Post Next Post